09.10.24, 09:52
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka mocniej chce koncentrować się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych, pozornie nudnych potraw.
W ramach najnowszej odsłony kampanii Łowicz stawia na przyjemność płynącą z jedzenia pokazując, jak wszechstronnie można wykorzystać dżemy w codziennych potrawach i wyjątkowych daniach. Kampania ma prezentować portfolio marki potwierdzając, że dżem to nie tylko idealny dodatek do kanapek, śniadań czy naleśników, ale również znakomity sposób na wzbogacenie wielu posiłków. W kampanii znajdą się zarówno klasyczne propozycje, typu gofry z dżemem, jak i nietypowe połączenia - burger na słono z dżemowym urozmaiceniem.
Na potrzeby kampanii nagrano cover piosenki pt. „Sunny” Bobbiego Hebba, wykonywanej później przez Boney M.
Spot będzie prezentowany w największych sieciach kinowych w Polsce, na platformach VOD, w mediach społecznościowych i na pinterest. Dodatkowo w przestrzeni pojawią się kreacje na billbordach oraz autobusach.
Za kampanie odpowiedzialne są agencje: DDB, Crunch, Xantus, a media zakupił Starcom.