12.10.24, 12:00
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
Podcast „Co powie Tata?” to zaproszenie do rozmów o ojcostwie, które ukazują je z perspektywy mężczyzny jako męża, partnera i ojca. Dyskusje mają poruszać także kwestię wizerunku faceta we współczesnym społeczeństwie. Wśród gości znaleźli się m.in. Paweł Deląg z synem Pawłem Delągiem Juniorem – bohaterowie pierwszego odcinka, a także Mateusz Lisiecki-Waligórski i Rafał Rutkowski.
„Dla marki Familijne, która od lat utożsamiana jest z rodzinnością i wspólnotą, to doskonała okazja do wsparcia wartości bliskich naszemu sercu” – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. „Obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się rola ojców w wychowywaniu dzieci, dlatego jako marka rodzinna chcemy podkreślić ich kluczową obecność i aktywne uczestnictwo w życiu najbliższych. Zaangażowanie w tak ważny społecznie projekt to dla nas najlepszy sposób, aby promować te wartości” – dodaje Kąkol.
Podcast prowadzi Dominika Olszyna-Kniaź, redaktor naczelna Onet Kultura i Onet Lifestyle. Najnowszy odcinek został udostępniony 4 października br., m.in. na Onet.pl, Spotify i Apple Podcast. Emisje kolejnych części zaplanowano co dwa tygodnie, do 10 stycznia 2025 r.
W ramach współpracy, marka Familijne jest obecna na planszach sponsorskich wszystkich odcinków, w komunikacji na portalu Onet.pl oraz w mediach społecznościowych.