11.10.24, 12:30
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
Z okazji urodzin marka zaprosiła do współpracy ilustratorkę, Kingę Offert, która stworzyła motyw przewodni obchodów. Na jego kanwie powstały murale w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie. Główny motyw kampanii odpowiada na hasło „A Ty, co chcesz zobaczyć?”.
W trakcie świętowania jubileuszu, marka uruchomiła aktywację promocyjną do 14 października. Poszczególne elementy motywu zostały również wykorzystane w całej zaprojektowanej i prowadzonej przez Chapter1 komunikacji, m.in. na specjalnym landing page’u, w kampanii digitalowej i mediach społecznościowych. Celem działań jest zachęcenie jak najszerszej i różnorodnej grupy osób do skorzystania z urodzinowej oferty Fielmann.
Agencja zaproponowała również komunikacyjne wsparcie salonów i pracowników Fielmann. Zestaw materiałów promocyjnych obejmuje, m.in.: gadżety, POSM i obrandowanie witryn.