02.10.24, 16:30
Od października br., Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska).
Weronika Szczepanik jest związana z dentsu od 2016 r., a w branży marketingowej pracuje od blisko 10 lat. Przeszła całą ścieżkę kariery w zakresie planowania i koordynacji digitalowych kampanii, ze szczególnym naciskiem na performance i wsparcie działań dla e-commerce. W pierwszych latach zajmowała się operacyjnym planowaniem i egzekucją kampanii mediowych jako specjalistka w obszarach direct display & mailing oraz programmatic. Z czasem przeszła do działu client service, gdzie zarządzała wielokanałowymi kampaniami 360. Obecnie w dentsu kieruje dwoma zespołami i koncentruje się na bliskiej współpracy z klientami performance, którym doradza w obszarze biznesowo-marketingowym. Dodatkowo jest zaangażowania w procesy new business’owe, szkolenia z zakresu digital mediów oraz rozwój działań performance w organizacji.
Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w tym m.in. Link4, Wonga.com czy Tchibo. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Weronika Szczepanik ukończyła studia magisterskie na kierunku zarządzanie i marketing Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada certyfikat Dimaq Professional; jest autorką artykułów w prasie branżowej, a także członkinią grup roboczych IAB Polska oraz Izby Gospodarki Elektronicznej. Po godzinach wspiera i promuje obecność kobiet w digitalu poprzez programy mentoringowe oraz autorski projekt “Korki z digitalu”.