04.10.24, 16:30
Ruszyła największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty TV, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Wielkie Oglądanie”. 45-sekundowy spot emitowany będzie w stacjach Polsatu i TVN oraz w sieci kin Helios. Nośniki outdoorowe zaplanowano w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej (citylighty), jak i niestandardy – siatki wielkoformatowe oraz plakaty afiszowe w ramach kampanii guerilla, obecne w przestrzeni miejskiej w stolicy.
W internecie kampania rusza na największych portalach i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej mocny display i działania richmediowe.
Za kreację kampanii odpowiada Cyfrowy Polsat, a także za produkcję spotu 45-sekundowego. Przy spocie 10-sekundowym firma współpracowała z Grey Group Poland. Media zakupiły I zaplanowały dwa podmioty: iProspect i Mediaplus.