02.10.24, 12:04
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
Wcześniej Siemiątkowski rozwijał doświadczenie w branży public relations, m.in. jako Account Executive w Monday Group, gdzie realizował projekty dla marek związanych z gamingiem, w tym m.in. Electronic Arts (w ramach portfolio EA Entertainment oraz EA SPORTS), HyperX czy ESL Faceit Group. Swój udział miał także w realizacji tegorocznego rebrandingu marki iTaxi. Wśród jego najważniejszych projektów można wymienić lokalne premiery tytułów, takich jak „Dead Space Remake” czy „Star Wars Jedi: Ocalały”. Był również odpowiedzialny za projekt pierwszej lokalnej współpracy marki EA SPORTS FC z polskim brandem streetwearowym – PROSTO, w ramach której powstała unikalna linia koszulek piłkarskich zaprojektowanych przez obie marki.