30.09.24, 19:00
Dziesiąta edycja poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera odbywa się od 23 września do 4 października br. Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych.
W tym roku festiwalowi przyświeca hasło „Odzyskiwanie”, które – w związku z jubileuszową edycją – ma być okazją do spojrzenia wstecz. Twórcy, animatorki i festiwalowa społeczność ponownie spotykają się podczas wydarzeń inspirowanych tymi z poprzednich edycji. Celem OFF Operowych działań jest przetworzenie tego, co już było, w zupełnie nową wartość.
Heima PR odpowiada za doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji, przygotowanie planu komunikacji i działania media relations. Agencja zajmuje się również wsparciem komunikacji w mediach społecznościowych i wsparciem w projektowaniu graficznym.
Identyfikację wizualną 10. edycji zaprojektowały ilustratorka Ola Szmida oraz Anna Szmida. Projekty graficzne przygotowują Anna Szmida i Joanna Buczko.