20.04.24, 16:32
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany współczesnych konsumentów.
Zakupy online są coraz bardziej powszechne. W odpowiedzi na zmieniające się preferencje konsumentów, Allegro zaprezentowało nową międzynarodową strategię komunikacyjną. Strategia kładzie nacisk na codzienność i spełnianie różnorodnych potrzeb konsumentów poprzez szeroką selekcję produktów dostępnych na platformie. "(...) To już pewne: w sieci kupować będziemy już tylko więcej, częściej, eksplorując kolejne kategorie, sięgając po nowości i zaspokajając potrzeby z każdej dziedziny. Na tak rysującą się przyszłość udzielamy prostej odpowiedzi: Jak tak, to Allegro" - mówi Wojciech Bogdan, Chief Marketing and FinTech Officer w Allegro.
Nowa idea kreatywna, wyrażona hasłem "Jak tak, to Allegro", skupia się na roli platformy w zaspokajaniu różnorodnych potrzeb klientów, zarówno tych typowych, jak i mniej typowych. Nowa komunikacja ma być lekka, zabawna i bliska doświadczeniom codzienności.
Pierwsza kampania Allegro w nowej odsłonie ukazała się 15 kwietnia br. Strategię, koncept kreatywny oraz nadzór produkcyjny nad nową platformą komunikacji powierzono agencji DDB Warszawa. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka wyprodukował dom produkcyjny Moon Films. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Starcom. a na rynku czeskim PHD Media oraz Allegro. Kampanię wesprą różnorodne formaty TV, VOD, YouTube, display, outdoor, CLP, social media.