05.01.24, 07:45
Agencje Przestrzeń i VMLY&R zostały wybrane przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Tym samym tylko te dwie agencje będą otrzymywać od OLX briefy na kampanie zintegrowane dla marki. Przedmiotem przetargu była również opieka bieżących działań digitalowych, za które odpowiedzialna będzie agencja Przestrzeń.
Przestrzeń w styczniu br. zrealizuje kampanię wizerunkową dla OLX Praca. Działania obejmą kanały ATL, digital i social media. Przestrzeń to agencja strategiczno-kreatywna, specjalizująca się w działaniach 360.
Kolejną odsłonę kampanii OLX Praca w połowie roku zrealizuje VMLY&R Poland. Agencja jest częścią globalnej sieci brand experience, która swoją wyróżnialność opiera na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, w celu budowania tzw. connected brands.
Jak podkreśla Grupa OLX, w przetargu startowały trzy agencje, proces był transparentny, z uwzględnieniem czasu, zadań, kryteriów ocen oraz tego, kto rozstrzyga przetarg po stronie klienta. Zgodnie z polityką Grupy OLX , agencja, która odpadła z przetargu otrzymała rejection fee.
Reguła wypłacania rejection fee będzie również dotyczyć jednej z dwóch agencji wyłonionych w przetargu, które będą przygotowywać koncepcje kreatywne w oparciu o brief. Wynagrodzenie dotyczy udziału w konkursach ofert, których budżety przekraczają 150 tys. USD netto.