20.09.23, 12:20
Browar Piotrków uruchomił kampanię promującą niedawno wprowadzone na rynek piwo Iguana 0%. Część działań reklamowych firma powierzyła należącej do K+Group agencji K+Digital.
Do zadań agencji należą działania reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), obejmujące przygotowanie komunikacji i kreacji, a także bieżącą obsługę. Dodatkowo agencja odpowiada za działania eventowe dla marki oraz przygotowanie i produkcję materiałów custom publishingowych. Realizację działań w zakresie kreacji i mediów społecznościowych wspierają zespoły K+Creative i K+PR. Obszar współpracy w obszarze digital obejmuje Polskę oraz wybrane rynki CEE.
Działania reklamowe rozpoczęły się w sierpniu, natomiast prace związane z projektem w maju br.
Browar Piotrków to polski browar regionalny, do którego należą, m.in. marki piwa Trybunał, Cornelius i Beczkowe. W sierpniu producent wystartował z działaniami promującymi Iguanę, pierwsze na rynku prebiotyczne piwo bezalkoholowe z błonnikiem i kompletem 20 aminokwasów.