01.06.23, 09:42
Agencja Garden of Words poszerzyła zespół PR i zatrudniła Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Z kolei Marta Miller awansowała na stanowisko Head of Corporate i będzie odpowiadać za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
W marcu br. do agencji Garden of Words dołączyła Marta Bełza, która objęła stanowisko Head of Reputation Management. Odpowiada za rozwój i koordynację projektów z obszaru PR-u korporacyjnego i public affairs dla czołowych marek na rynku polskim i międzynarodowym. Zajmuje się także zarządzaniem komunikacją kryzysową. Wcześniej była m.in. dyrektorką komunikacji i marketingu oraz rzeczniczką prasową w grupie medycznej, managerem w 38Content Communication i w agencji Synertime. Swoją drogę zawodową zaczynała jako dziennikarka w „Gazecie Wyborczej”.
Marta Miller, która do tej pory w agencji pełniła obowiązki Senior Account Managera, właśnie awansowała na stanowisko Head of Corporate. Od tej pory odpowiadać będzie za pozyskiwanie i prowadzenie projektów przede wszystkim z zakresu komunikacji korporacyjnej, ale także działań w obszarze ESG. Do jej obowiązków należy koordynacja implementacji strategii komunikacyjnej dla kluczowych klientów agencji, pozycjonowanie ekspertów, relacje z dziennikarzami oraz interesariuszami, komunikacja kryzysowa, a także za prowadzenie projektów CSR-owych, w tym programów edukacyjnych czy grantowych. Marta ma szerokie doświadczenie w realizacji zróżnicowanych projektów dla znanych międzynarodowych marek, m. in. z branży nieruchomości, logistyki oraz FMCG, a także instytucji finansowych. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu szkoleń mediowych i audytów komunikacyjnych oraz komunikacji marek w mediach społecznościowych.