20.03.23, 08:30
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché”, która rozpoczęła się 16 marca br. marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności, a oszczędnie nie musi oznaczać biednie. Akcja łączy ofertę 1500 produktów w dyskontowych cenach z inspiracjami oraz optymizmem marki. Równolegle Intermarché uruchamia zupełnie nowy program lojalnościowy dla stałych klientów.
Akcja „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” będzie promowana poprzez spoty oraz kampanie display na wiodących platformach VOD, zasięgowych portalach online oraz w materiałach BTL w sklepach. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Mediacom, a za koncept kreatywny 2012 Agency. Intermarché współpracowało także z domem produkcyjnym Ilmatic, studio postprodukcyjnym VEIN Postproduction. Natomiast za dźwięki i kompozycję muzyki i jingla odpowiadał Marek Domański, Beat Shop.