16.02.23, 19:45
Trwa kampania reklamowa Tymbark prowadzona pod hasłem „Tymbarkowanie”, która została przygotowana przez Publicis Worldwide Polska.
Tymbarkowanie to radość ze wspólnego posiłku. Tworzące się przy nim więzi i emocje smakują jeszcze lepiej, gdy towarzyszy im napój Tymbark - taki przekaz ma nieść kampania przygotowana przez Publicis Worldwide Polska dla marki Tymbark. Działania reklamowe obejmują promowanie napojów w dużych opakowaniach i będą prowadzone, m.in. w telewizji i digitalu. Za planowanie mediów odpowiada również należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.
„Wspólny posiłek to często najważniejszy moment dnia. Czas, w którym możemy ze sobą pobyć, rozmawiać, cieszyć i śmiać się, poczuć łączące nas więzi. Często szukamy jednego słowa, które mogłoby oddać atmosferę oraz emocje towarzyszące takiemu spotkaniu. Dlatego stworzyliśmy je. Tymbarkowanie to bycie razem i wartościowy czas spędzany z bliskimi, szczególnie przy wspólnym posiłku” – mówi Paulina Olszak, Account Supervisor Publicis Worldwide Poland.
Stworzona przez agencję kreacja ma podkreślać, że Tymbark to okazje do spotkań z bliskimi. Przygotowany spot inspiruje do Tymbarkowania przy różnych okazjach: randkach, rodzinnych obiadach czy domówkach ze znajomymi.