07.02.23, 21:00
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku prowadzona pod hasłem „Zadbane dłonie o każdej porze roku”, która jest skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność pielęgnacji dłoni w każdym momencie, a szczególnie w okresie zimowym, aby uniknąć przesuszeń i szorstkości. Za strategię mediową w kanałach digital oraz obsługę kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.
„Kampania obejmuje szereg działań dopasowanych do celów kampanii, takich jak reklamy display w aplikacjach mobilnych skierowanych do Smart Shopperów, umożliwiających przeglądanie gazetek reklamowych różnych sieci handlowych oraz tworzenie list zakupowych; reklamy zasięgowe emitowane w mediach społecznościowych do określonej grupy docelowej, czy też działania display realizowane na portalach horyzontalnych oraz wertykalnych. Docelowo prowadzone działania mają za zadanie budować wizerunek marki oraz jej rozpoznawalność w grupie docelowej” – mówi Marek Śnioch (Senior Media Planner w Media Choice), który odpowiedzialny jest za działania w zakresie planowania mediów.
Koordynacją projektu i kontaktem z klientem zajmuje się Sandra Łangowska-Machnik (New Business Manager).