02.01.23, 16:30
2 stycznia br. rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „WeNet to Doradca Internetowy, która doradzi i pomoże rosnąć mojej firmie w Internecie”. W spotach reklamowych ponownie występuje Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym.
Tegoroczna kampania, podobnie jak poprzednia, wrześniowa, jest adresowana do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób rozwinąć swój biznes do sieci i czerpać korzyści z nowoczesnych technologii wspierających marketing online i wpływających na wzrost sprzedaży.
Kreacja spotów opiera się na historiach sukcesów bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca, który od ponad roku jest ambasadorem marki WeNet.
Kampania wystartowała 2 stycznia br. i potrwa do połowy marca. Spoty reklamowe 15 i 30 sekundowe będą emitowane w największych kanałach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, a także w stacjach lokalnych i na kanałach tematycznych.
Dodatkowo integralną częścią kampanii będą działania digital, które rozpoczną się równolegle z kampanią telewizyjną i obejmą ogólnopolskie portale internetowe oraz w mediach społecznościowych w tym w Google, YouTube, Facebook, które obejmują formaty video, search, display, content i mailingi.
Podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii, za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy ValuemMedia, a w digital'u agencja Sales&more.