08.12.22, 13:20
Na rynku działalność rozpoczęła agencja Digital Hunters, która ma specjalizować się rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Założyciel agencji stworzył własny model procesu rekrutacji, który ma pozwalać pozyskiwać specjalistów.
Agencję Digital Hunters założył Marcin Michalski, strateg, twórca, lider i od ponad 20 lat pasjonat digital marketingu. To też były członek zarządu Cube Group, agencji performance marketing. Michalski tworzył strategie i planował kampanie digital dla kilkuset największych firm w Polsce i za granicą. Jako ekspert publikował, m.in. w „Forbes”, „Rzeczpospolitej” czy „Polityce”. Wykładał Performance Marketing na uczelni im. Łazarskiego w Warszawie oraz był jurorem wielu polskich i zagranicznych konkursów digital marketingowych. Jest również niezależnym konsultantem strategii digital marketingowych oraz projektantem lejków sprzedażowych w ramach własnej marki MarketingHacker.pl.
Michalski ściśle współpracuje z Martyną Lińską, która posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w obszarze digital marketingu. Ponad pięć lat budowała i rozwijała zespoły odpowiedzialne za realizację strategii skalujących biznes w jednym z największych domów mediowych w Polsce. W ostatnich latach prowadziła i nadzorowała kilkadziesiąt projektów digitalowych, tworzyła i prowadziła kilkanaście szkoleń z zakresu digital marketingu oraz brała aktywny udział w grupach kreujących branżę digitalową.
Agencja Digital Hunters w zamierzeniach chce uprościć proces rekrutacji z punktu widzenia zatrudniającego. Głównym zadaniem agencji ma być zbudowanie długotrwałej współpracy pomiędzy pracownikiem i pracodawcą, która przełoży się na realizację celów biznesowych.