05.12.22, 15:15
Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” jest prowadzono ogólnopolska kampania , w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Marka zaplanowała również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama TV. Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni (od października do grudnia 2022 r.) na kluczowych platformach. Aktywności marki to również współpraca z influencerami, m.in. Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając. Marka zaplanowała również aktywację konsumencką. Aby wspólne spędzanie czasu w towarzystwie chrupek było jeszcze ciekawsze, oprócz próbowania nowości Cheetos Hashtags,
Marka stworzyła specjalny konkurs „Opisz obraz z Cheetos”. Uczestnikiem konkursu może być każdy klient, który zakupi dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachowa dowód zakupu. Konkurs podzielony jest na osiem tygodniowych etapów. Zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego w bieżącym etapie. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są od 2 listopada do 27 grudnia 2022 r. po rejestracji paragonu i wypełnieniu formularza na specjalnej stronie internetowej. Co tydzień do wygrania jest 10 telefonów Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł.
Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów – Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.