02.12.22, 17:16
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach 1 grudnia br. rozpoczęła kampanię „Składnik naszej tradycji”. W promocyjnym spocie podkreślono, że Majonez Kielecki nieodzownie łączy się z tradycyjnymi świętami. Aktywność marketingowa prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, prasie oraz Internecie. Akcja zostanie również wsparta działaniami z udziałem influencerów w social mediach. Producent stworzył także konkurs „Przygotuj Święta z Kieleckim”, w którym można wygrać Thermomix TM6 oraz inne nagrody.
Za strategię i kreację spotu reklamowego, współpracę z influencerami oraz działania wizerunkowe opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Spot wyprodukowała Papaya Films. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe: Mediahub (digital) oraz Rebels Media.