03.12.22, 15:42
Kaufland rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?”. Marka zachęca konsumentów do zakupów w swoim sklepie.
W tegorocznej kampanii Kaufland podkreśla, że oferuje produkty potrzebne do zorganizowania świąt. Asortyment sieci obejmuje nie tylko artykuły spożywcze, ale także prezenty i artykuły dekoracyjne – ozdoby, światełka, bożonarodzeniowe gadżety, choinki. W kampanii sieć promuje również markę własną K-Favourites, obejmującą delikatesowe przysmaki- praliny, bakalie, sery, wędliny. Linii tej poświęcony jest osobny spot świąteczny, dostępny w serwisie You Tube.
Kampania jest widoczna zarówno w gazetkach promocyjnych i w sklepach, jak również w telewizji oraz w Internecie. W mediach społecznościowych, na You Tube oraz w wybranych sieciach kin emitowany jest spot pt. „Bez Przeszkód”. Emocjonalny ton filmu podkreśla siłę relacji pozbawionych uprzedzeń oraz skłania do refleksji nt. pokonywania barier dzielących ludzi. Kaufland przygotował także konkursy z nagrodami, które dostępne są w mediach społecznościowych marki- Facebook, Instagram, TikTok. Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez wewnętrzną agencję sieci Kaufland, a reżyserem międzynarodowego wideo jest Thomas Garber.