03.12.22, 20:00

Klarna z pierwszą świąteczną kampanią w Polsce. Najlepszy prezent − więcej czasu

ip

Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. W swoim projekcie Szwedzki fintech prezentuje usługę „Zapłać za 30 dni”.

,,W okresie przedświątecznych przygotowań wielu z nas staje przed wyzwaniem kupienia wymarzonych prezentów dla bliskich w krótkim czasie i w ramach ograniczonego budżetu. W takich warunkach świąteczne przygotowania stają się nerwowym wyścigiem z czasem. W naszej świątecznej kampanii, chcemy pokazać, że nie musi tak być. Klarna pozwala zaplanować świąteczne wydatki i zrobić zakupy w najlepszych cenach. Nasi partnerzy oferują atrakcyjne promocje na Black Friday, a dodatkowo możliwość zapłaty za zakupy z Klarną - w ciągu 30 dni, bez żadnych dodatkowych kosztów.” – komentuje Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C marketing manager Klarny w Polsce.

Kto odpowiada za kampanię?

Kampania „Najlepszy prezent − więcej czasu” wystartowała w połowie listopada i potrwa do 17 grudnia br. Jest prowadzona równolegle na dziewięciu rynkach, w Polsce, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Austarlii, Nowej Zelandii, Czechach i Grecji. Łącznie weźmie w niej udział ponad 60 sklepów partnerskich. W kampanii prowadzonej na polskim rynku bierze udział 10 merchantów Klarny: m.in. Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora. Działania są prowadzone w kanałach digital (Meta, Google Display Network i Snapchat), outdoor (OOH w centrum Warszawy), PR oraz kanałach własnych Klarny i jej partnerów.

Kampania będzie wspierana także poprzez działania influencerów. Za strategię mediową i współpracę z partnerami w Polsce odpowiada Agnieszka Jabłońska-Twaróg, a za egzekucję zespół Paid Media Klarny. Zakupu nośników reklamy zewnętrznej dokonał dom mediowy MediaCom. Działania komunikacyjnie będzie wspierać agencja Havas PR Warsaw.