05.12.22, 19:28
Bistronaut, producent diety pudełkowej, wystartował ze swoją aplikacją i stroną internetową. Narzędzia umożliwiają dobór diety dostosowany do potrzeb klienta. Za koncecję działań odpowiada agencja Artegence.
Aplikacja i strona Bistronaut to narzędzia, które umożliwiają łączenie restauratorów z foodies. Producent dedykuje te rozwiązania osobom poszukującym diety pudełkowej. Aplikacja umożliwia wirtualne skomponowanie diety, dostosowane do potrzeb żywieniowych klienta.
Za UX/UI design oraz development projektu odpowiadała agencja Artegence. Agencja uczestniczyła w tworzeniu serwisu i aplikacji Bistronaut. Odpowiadała także za koncepcję i wdrożenie narzędzia.
,,Stworzyliśmy Bistronaut, szukając rozwiązania bazującego na bardzo popularnej idei diet pudełkowych, jednak dopasowanego do preferencji wymagających foodies. Oferujemy idealną opcję dla osób, które – w kontekście żywienia – bardziej cenią sobie walory smakowe i różnorodność niż klasyczne liczenie kalorii. Potrzebowaliśmy do tego odpowiedniego partnera, który posiada duże doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu tego typu narzędzi oraz myśli w równie nieszablonowy sposób, co my w kontekście biznesu. Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z Artegence” - mówi Julia Sokołowska, Co-founder w Bistronaut.
Bistronaut pozwala wybrać swój indywidualny styl odżywiania. W aplikacji lub za pośrednictwem strony wybiera się najpierw rodzaj kuchni, która nas interesuje, lub od razu konkretną restaurację. W dalszych krokach, rozwiązanie pozwala na dobranie wielkości porcji oraz na elastyczne opcje dostawy.
"Naszym celem było stworzenie innowacyjnego narzędzia dla równie innowacyjnej usługi gastronomicznej jaką jest Bistronaut. Skupiliśmy się na umożliwieniu korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i strony w maksymalnie łatwy,intuicyjny sposób. Wszystko to w zestawieniu z przyjemnym dla oka, nowoczesnym designem oraz dobrze dopasowaną technologią pozwala zbliżyć Bistronaut do klientów i restauratorów jeszcze bardziej” – mówi Łukasz Szmel, Co-managingDirector w Artegence.
Artegence zajmuje się komunikacją 360°. Działa od 1995 r. i jest jedną z najdłużej funkcjonujących agencji komunikacji digitalowej w Polsce. Artegence ma na swoim koncie projekty dla globalnych brandów. Kampanie agencji zdobyły wiele branżowych nagród w polskich i międzynarodowych konkursach.