29.11.22, 12:00
Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski. Umowa między Kompanią Piwowarską, a Polskim Związkiem Piłki Nożnej będzie obowiązywać od 1 stycznia 2023 do 2027 roku.
Tyskie, dotychczasowy partner PZPN, zyskuje dzięki umowie możliwość brandingu stref handlowych, prowadzenia sprzedaży i akcji marketingowych na stadionach podczas meczów reprezentacji. Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze utworzono limitowaną edycję piwa Tyskie biało-czerwoni, z projektem opakowania inspirowanym sportowym szalikiem.
,,Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że namówiliśmy Tyskie do przejścia na wyższy poziom sponsoringu, czyli z partnera PZPN na partnera reprezentacji Polski. W piramidzie sponsoringowej tej kategorii nie było od wielu lat, a przecież piwo nieodłącznie kojarzy się z kibicowaniem (...)" – mówi Grzegorz Stańczuk, Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.
Tyskie kontynuuje współpracę z światem polskiego sportu. Marka była sponsorem reprezentacji Polski w latach 2005 – 2010, prowadziła, m.in. akcję „Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym”. Od 2021 r. kampanię „Tyskie partnerem Polskich Kibiców” promuje spot z kibicowską falą z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego.