03.12.22, 08:50
Marka Swarovski pod hasłem #OpenTheWonder wystartowała ze świąteczną kampanią. Twarzą akcji została rmodelka Bella Hadid. W świątecznej kolekcji producenta pojawiły się także ozdoby do dekoracji wnętrz.
Marka przekonuje, aby otworzyć się na cuda #OpenTheWonder. Top modelka pozuje w kryształowych elementach Swarovski, na tle prezentów. Ma na sobie strój imitujący atłasową wstążkę. Bella Hadid znajduje się w świecie pełnym kryształów oraz kolorów. Odkrywa biżuterię ukrytą w każdym pudełeczku.
Kampanii towarzyszą zdjęcia wizerunkowe oraz video wykonane przez duet fotografów Mert Alas i Marcus Piggott, znani lepiej jako Mert & Marcus. Na swoim koncie mają również współprace dla takich domów mody jak Dior, Louis Vuitton i Missoni. Cały projekt i koncept stworzony został pod kierownictwem Giovanny Engelbert, dyrektor kreatywnej marki Swarovski.
W grudniu tego roku, za pośrednictwem strony internetowej marki, na wybranych rynkach pojawi się także cyfrowy Kalendarz adwentowy, który ma za zadanie promować najważniejsze spośród rodzin biżuterii Swarovski i dekoracji świątecznych. Kampania jest już obecna na wszystkich kanałach marki.