29.10.22, 15:30

Bank Pocztowy wskazuje jak płacić wirtualnie i zyskiwać realnie

ip

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię z udziałem Adama Małysza promującą płatności kartą wirtualną. Kampania prowadzona jest głównie w social mediach oraz na YouTube. Działania promocyjne potrwają sześć tygodni. 

Klienci Banku Pocztowego od czerwca br. mogą korzystać z debetowej karty wirtualnej Mastercard. Łączna liczba transakcji internetowych i mobilnych z wykorzystaniem kart Banku wzrosła średnio w miesiącu o 33 proc.

"Kampania reklamowa Karty Wirtualnej zbudowana jest na przekazie „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” i jest skierowana do klientów, którzy podążają za trendami rynkowymi. W tym przypadku jest to zamiłowanie do technologii i rozwijającej się cyfrowości, a także ekologii. Sama kreacja pokazuje jak i gdzie można wykorzystać tę nowoczesną kartę, którą klienci mogą zachować jedynie w portfelu cyfrowym, bez wersji plastikowej" - mówi Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Kampania została przygotowana we współpracy z Mastercard i będzie prowadzona przez sześćtygodni, gównie w social mediach, serwisie YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Bank Pocztowy rozpoczął także akcję mailingową, sms-ową oraz komunikację w Bankowości Internetowej do Klientów banku. Dodatkowo materiały reklamowe kierują Klientów na dedykowany akcji Landing page.