14.09.22, 06:00
Różnorodność, bogactwo i unikalność treści - te atuty Interii Sport ma podkreślać kampania pod hasłem „Żyjemy sportem”. Osią komunikacji są ekskluzywne materiały, które serwis zapewnia kibicom, m.in. skróty wideo wszystkich meczów Ligi Mistrzów, hiszpańskiej La Liga, trwających siatkarskich MŚ 2022, program na żywo „Studio Ekstraklasa” oraz relacje wprost z największych imprez na świecie.
„Nasze działania komunikacyjne dla marki Interia prowadzimy stale w ramach platformy „Pomiędzy” już blisko rok, a kampanie w stacjach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz Internecie doczekały się kilku odsłon. Konsekwencją dotychczasowych działań jest kampania Interii Sport. Platforma „Pomiędzy” łączy w niej swoje atuty z hasłem „Żyjemy sportem”, które płynnie adaptuje się do najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce i na świecie („Żyjemy siatkówką”). Hasło to jednocześnie claim serwisu. Jest ono wyraźnym sygnałem dla kibiców, że Interia razem z nimi dzieli ich pasję, szybko i kompleksowo dostarcza różnorodnych treści i oczywiście wspiera „Biało-Czerwonych” – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus.
Interia Sport posiada szerokie portfolio materiałów wideo. W każdy poniedziałek po zakończeniu kolejki PKO Bank Ekstraklasy transmitowany jest na żywo program „Studio Ekstraklasa”. Jego prowadzący Sebastian Staszewski razem z ekspertami (Marek Jóźwiak i Radosław Majewski) i gośćmi ze świata piłki serwuje kibicom fachowe analizy i informacje prosto z szatni. Paweł Pyziak w cyklu wideo „Zagrywka Pyziaka” w social mediach Interii pokazuje z kolei kulisy siatkarskich MŚ 2022 oraz rozmawia z „Biało-Czerwonymi”. Jego specjalnym gościem jest m.in. Andrzej Wrona były reprezentant Polski, złoty medalista MŚ 2014 i ekspert Polsat Sport.
Interia Sport dzięki synergii z Grupą Polsat Plus zapewnia swoim użytkownikom skróty wideo różnych wydarzeń. Serwis posiada na wyłączność prawa do wykorzystania w Internecie materiałów z piłkarskiej Ligi Mistrzów oraz siatkarskich MŚ 2022. Współpraca z Eleven Sports zapewniła Interii Sport także dostęp do skrótów hiszpańskiej La Liga, francuskiej Lique 1 oraz włoskiej Serie A.
„Interia dynamicznie rozwija swój serwis sportowy. Stawiamy na bogactwo multimedialnych treści, sportowe emocje i duże nazwiska. Dzięki współpracy z Polsat Sport i Eleven Sports publikujemy najbardziej pożądane w sieci skróty meczów Ligi Mistrzów, Serie A i La Liga. Posiadamy także program na żywo o polskiej piłce i siatkarski cykl wideo w mediach społecznościowych. Serwis jest też nieustannie rozwijany od strony technologicznej i UX. Ulepszyliśmy mechanizm relacji na żywo, wprowadziliśmy nowy wygląd tabel wynikowych i terminarzy oraz wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania graficzne. To wszystko pokazuje jak bardzo w Interii żyjemy sportem. Tę pasję podkreśla nasza nowa komunikacja” – mówi Marlena Jezierska, Dyrektor Działu Marketingu i PR w Grupie Interia.
Nowy claim „Żyjemy sportem” ma oddawać pasję, ekscytację i atmosferę pełnego zaangażowania z jakim redakcja Interii Sport relacjonuje najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie. Jak podkreśla wydawca, dziennikarze serwisu dobrze rozumieją potrzeby kibiców, bo sami są kibicami. Wspólnie z nimi przeżywają sukcesy i niepowodzenia „Biało-Czerwonych”, ulubionych sportowców i drużyn.
Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach TV Grupy Polsat Plus oraz w Internecie. Interia na podstawie konceptu „Żyjemy sportem” stworzyła odsłonę kampanii dedykowaną siatkarskim MŚ 2022 – „Żyjemy siatkówką”. Portal planuje podobne działania w przypadku innych sportowych wydarzeń z udziałem polskiej reprezentacji.
Za pomysł kreatywny kampanii Interii Sport oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Postprodukcję obrazu wykonało studio Televisor, a udźwiękowienie - Ztudio&Burza. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun.