24.04.22, 09:00
Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od br. produkty będą komunikowane wspólnie. Od kwietnia br. można oglądać pierwszy z serii spotów wpisujących się w tę linię kreatywną. Dodatkowo, na półkach sklepów pojawiły się produkty w nowych opakowaniach, spójnych dla całej rodziny Warki.
4 kwietnia br. w telewizji i Internecie pojawiła się pierwsza wspólna reklama całej Planety Warka, do której dołączyła Warka Radler. Uspójnione zostały także pozostałe kreacje przygotowywane do digitalu. Dodatkowo, ujednolicono opakowania produktów. Zostały one przygotowane w taki sposób, aby konsument nie miał problemu z rozróżnieniem poszczególnych wariantów, zapewniając przy tym ich lepszą widoczność w punktach sprzedaży.
Produkty z rodziny Warki otrzymają szeroko zakrojone wsparcie marketingowe. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.