03.11.21, 18:00
Od listopada br. Grupa RMF w ramach swojej oferty RMF Digital oferuje klientom zakup zewnętrznej powierzchni reklamowej online za pomocą platformy DSP Display & Video 360 (DV 360) firmy Google.
Dzięki podpisanej umowie Grupa RMF ma dostęp do platformy Display & Video 360 i umożliwia swoim klientom zakup w modelu programatycznym powierzchni reklamowej online u zewnętrznych wydawców. Do dyspozycji są wszystkie formy reklamy: display, audio i wideo. Z poziomu DV 360 Grupa RMF jest w stanie zaoferować reklamę w największych portalach (m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl), w serwisach streamingowych (m.in. YouTube, Spotify, Player.pl, VOD.pl), czy w usługach pocztowych (np. Gmail).
Grupa RMF od 1,5 roku oferuje zakup powierzchni zewnętrznych wydawców w modelu programatycznym poprzez platformę AdForm. Wcześniej sprzedawała w tym modelu własne zasoby reklamowe; była pierwszym polskim nadawcą radiowym, który wprowadził programmatic audio.