05.11.21, 08:00

Co słychać? QKA creative

Katarzyna Szybowska - Jemielniak

W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Agencję reklamową QKA creative prezentuje Katarzyna Szybowska - Jemielniak, CEO agencji. 

QKA creative jest agencją reklamową, która niedawno obchodziła swoje pierwsze urodziny. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marki, od tworzenia strategii po optymalizację sprzedaży i działania w social media. Agencja współpracuje również z różnego rodzaju projektantami, opracowując razem z nimi proces tworzenia produktu, odpowiadającego na potrzeby odbiorców, metodą design thinking.

W ciągu ostatnich miesięcy klientami QKA creative została m.in. Polska Grupa Porcelanowa i marki Ćmielów, Lubiana, Chodzież, Ćmielów Design Studio. Agencja współpracuje również z marką obuwia BRAVOMODA i od roku zajmuje się jej komunikacją oraz działaniami e-commerce. QKA creative współtworzyła także kampanię Fundacji Akcja Menstruacja „Tabu na ławę” oraz pracuje nad kampanią społeczną dla Fundacji Głód Nienażarty.

Zespół QKA rozrósł się do 10 osób i śmiało można nazwać go damskim składem, bo pracują w nim same kobiety.

"Wierzę w siłę polskich marek i moc produktów naszych klientów. Od ponad 8 lat mojej pracy w agencjach, w większości zajmowałam się markami należącymi do klientów zagranicznych. Odkąd założyłam QKA creative, postanowiłam, że będę współpracować głównie z polskimi producentami. Mamy u siebie świetnych przedsiębiorców, którzy korzystają z najlepszych surowców, a moją misją i pracą jest pomóc im w dotarciu do osób, które na nich czekają" — mówi Katarzyna Szybowska-Jemielniak, założycielka i strateżka w QKA creative.

Katarzyna Szybowska - Jemielniak 
CEO agencji. Strateżka pracująca w kreacji, z doświadczeniem PR-owym. Od ośmiu lat w branży reklamowej. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Pedagogicznego, po kursach „Strategii komunikacji marki” w Szkole Mistrzów Reklamy i studiów podyplomowych “Zarządzania marką” SGH oraz moderatorka metody Design Thinking, po Design Thinking Institute.