30.10.21, 18:00

#przytulTYGRYSKA. Marka Tygryski z konkursem i specjalną aplikacją

kw

Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów konkurs #przytulTygryska. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe. Przewidziano aktywności w mediach i social mediach oraz szereg działań POS.

 

Aplikację Tygryski, która łączy zabawę z nauką, została udostępniona w Google Play (system Android) oraz App Store (system iOS). Dzięki informacjom w niej udostępnianym dzieci mogą poznać wiele istotnych faktów o świecie, m.in. jak dbać o naszą planetę.

Edukacyjne bajki, na specjalne zaproszenie twórców aplikacji, napisała, m.in. aktorka Andżelika Piechowiak. Bajki są dostępne w różnych formatach – można je dziecku przeczytać, ale można też udostępnić dziecku (dźwięk i obraz), przeczytaną przez Andżelikę. W zakładce „Gry” udostępniono gry pamięciowe i edukacyjne. W aplikacji Tygryski można znaleźć również pomysły na wspólne, kreatywne spędzanie czasu z dzieckiem. Aplikacja umożliwia także robienie zdjęć, które następnie można ozdobić dedykowanymi naklejkami z postacią Tygryska.

Konkurs #przytulTygryska

Z tą ostatnią funkcją związany jest konkurs #przytulTygryska. Zadaniem użytkowników jest wykonanie wesołego zdjęcia w aplikacji i ozdobienie go naklejką. Następnie należy opublikować zdjęcie na swoim profilu w serwisach Instagram lub Facebook z hasztagiem #przytulTygryska oraz oznaczyć profil @naszetygryski. Spośród wszystkich zgłoszonych prac, jury wybierze najlepsze zdjęcia. Nagrody są rozdawane w systemie tygodniowym. Na uczestników konkursu co tydzień czeka jeden olbrzymi Tygryskowy pluszak oraz 50 tygryskowych maskotek. Konkurs trwa do 5 grudnia br.

Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach, a także szereg aktywności na Instagramie i Facebooku. Konkurs promowany jest również za pomocą działań z zakresu public relations oraz influencer marketingu. Komunikacja prowadzona jest również na opakowaniach produktu. Przygotowano specjalną oprawę graficzną do niektórych wariantów chrupek. Na opakowaniach znajdują się informacje o konkursie oraz specjalne kody QR umożliwiające pobranie aplikacji w App Store oraz Google Play.