14.04.21, 09:00
Maciej Maleńczuk powraca w kolejnej kampanii marki, w ramach której z typową dla siebie nonszalancją i poczuciem humoru reklamuje bezalkoholowe piwo.
Warka Radler 0,0% powraca do koncepcji reklamy z udziałem Maćka Maleńczuka. W kolejnych odsłonach artysta wciąż na wszystko narzeka, zwłaszcza na reklamowany przez siebie produkt. „Konsumenci bardzo lubią nasze nieoczywiste kreacje z udziałem Maćka Maleńczuka” –– mówi Klaudyna Konarzewska, Brand Manager Warki Radler. „To dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę tej niezwykle popularnej kampanii. W tym roku poza spotem telewizyjnym będziemy mieć także dużo angażujących kreacji w mediach społecznościowych” – dodaje Konarzewska.
Kampania wspiera nowe warianty Warki Radler 0,0% o smaku Kiwi z Pigwą i Ananasa z Cytrusami, które w marcu dołączyły do rodziny bezalkoholowych radlerów od Warki.
Nowy spot jest emitowany od 12 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania otrzyma także wsparcie w kanale digital.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, a działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.