26.10.20, 09:00
Ringier Axel Springer Polska uruchomił ofertę płatnej subskrypcji w ramach serwisu Autoswiat.pl. 19 października br. w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. Autoswiat.pl obok Newsweek.pl, Forbes.pl i Fakt24.pl jest kolejnym serwisem Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.
„Uruchomienie Auto Świat w subskrypcji cyfrowej jest kolejnym krokiem w rozwoju naszej strategii płatnych treści cyfrowych. To już czwarty produkt subskrypcyjny, który oferujemy na rynku polskim - tym razem uzupełniamy naszą płatną ofertę o treści motoryzacyjne” – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.
Subskrybenci, obok materiałów, będą mogli znaleźć w ofercie Autoswiat.pl testy najnowszych modeli samochodów, testy porównawcze, poradniki eksploatacyjne, prezentacje aut używanych w tym testy długodystansowe oraz porady (prawne, eksploatacyjne, zakupowe). W przyszłości wśród propozycji maja znaleźć się także materiały audio oraz wideo.
Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych klientów serwisu Autoswiat.pl kosztuje 4,90 zł. Każdy kolejny będzie dostępny dla użytkowników w cenie 14,90 zł. Pojawi się także możliwość zakupu rocznej subskrypcji w cenie 179 zł.
Powstanie usługi subskrypcyjnej Autoswiat.pl oparte jest na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są zarówno Fakt24.pl, jaki i Forbes oraz Newsweek, z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content).