25.04.20, 12:00
Serwis Telewizji Polskiej vod.tvp.pl w pierwszym tygodniu kwietnia br. pokonał prawie całą konkurencję, m.in.: Player.pl, Vod.pl, HBO GO oraz Iplę (według Gemius PBI). Lepszy wynik osiągnął jedynie Netflix.
W badanym okresie TVP VOD odwiedziło ponad 1,8 mln realnych użytkowników. To wzrost rok do roku aż o 48 proct. Użytkownicy TVP VOD wygenerowali ponad 13,5 mln odsłon, a średni czas spędzony w serwisie wyniósł ponad 2 godziny i 13 minut.
Największa dynamika wzrostów dotyczy treści dla dzieci, treści edukacyjnych oraz transmisji live anten publicznej telewizji, dostępnych w TVP VOD. Większym zainteresowaniem cieszą także najpopularniejsze seriale, m.in.: „M jak miłość”, „Korona królów”, „Rodzinka.pl,” czy „Ojciec Mateusz”. Jak informuje nadawca, znakomite wyniki uzyskał również Teatr Telewizji oraz treści archiwalne, w tym także te po rekonstrukcji cyfrowej.