07.12.18, 12:00
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek platformę PRIMUS – narzędzie zakupowe, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo on-line.
PRIMUS daje reklamodawcom możliwość bezpośredniego zlecania i kontrolowania kampanii wideo wykorzystujących zasoby TVN Media. Reklamy wykupione przez platformę będą pojawiać się przy treściach TVN i Discovery Polska, partnerów Premium TV oraz Premium Digital (m.in.: Viacom, Edipresse Polska, czy Interia). Kreator oparty jest o rozwiązania programatyczne, jednak nie wymaga od użytkownika prowadzenia aukcji.
Klientom, którzy nie mają gotowego spotu reklamowego, platforma umożliwia przygotowanie takiej kreacji. Docelowo system ma pozwalać użytkownikowi na samodzielne stworzenie spotu wideo (następnie weryfikowanego przez system).
Platforma została stworzona przez dział IT TVN i Discovery Polska oraz dział Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego w Biurze Reklamy TVN Media. Prace nad PRIMUS rozpoczęły się w 2017 r.