15.10.18, 11:00
Eska umacnia się na pozycji lidera sieci radiowych. Świetny wynik uzyskały również sieci Radia Plus i Radio Złote Przeboje – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2018 r. do 30 września 2018 r. (sieci radiowe).
Eska w ostatniej fali uzyskała 7,6 proc. udziału w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego badania sprzed roku, Eska zanotowała wzrost udziału o 0,4 p.p. Na drugim miejscu znajduje sie Audytorium 17 (udziały bez zmian), a na trzecim RMF MAXXX (wzrost o 0,4 p.p..; to rekordowe udziały sieci).
Świetny wynik zanotowały też Złote Przeboje (wzrost aż o 0,5 p.p.), jak również sieć Radia Plus (wzrost o 0,6 p.p.). Także Radio Wawa poprawiło swój wynik - o 0,4 p.p. Jedyną siecią, która zanotowała spadek, jest Pogoda (strata 0,1 p.p.). Rosną udziały również Meloradia, Rock Radia i Chillizet (wszystkie po 0,1 p.p.).
Udziały sieci radiowych
lipiec 2017 : wrzesień 2017 | październik 2017 : grudzień 2017 | styczeń 2018 : marzec 2018 | kwiecień 2018 : czerwiec 2018 | lipiec 2018 : wrzesień 2018 | |
ESKA | 7,2% | 7,7% | 7,2% | 8,0% | 7,6% |
A 17 (27) | 5,1% | 5,5% | 5,1% | 5,6% | 5,1% |
RMF MAXXX | 3,3% | 3,5% | 3,6% | 3,5% | 3,7% |
Złote Przeboje | 2,8% | 3,0% | 2,6% | 2,8% | 3,3% |
Radio PLUS | 1,6% | 2,2% | 2,6% | 2,1% | 2,2% |
Radio WAWA | 1,4% | 1,5% | 1,3% | 1,7% | 1,8% |
Radio Pogoda | 1,1% | 0,9% | 1,0% | 1,1% | 1,0% |
Meloradio | 0,8% | 0,7% | 0,7% | 0,8% | 0,9% |
Rock Radio | 0,3% | 0,3% | 0,5% | 0,4% | 0,4% |
Chillizet | 0,2% | 0,3% | 0,2% | 0,3% | 0,3% |
Fale:
lipiec 2017 : wrzesień 2017 (wielkość: 20 965)
październik 2017 : grudzień 2017 (wielkość: 20 840)
styczeń 2018 : marzec 2018 (wielkość: 20 827)
kwiecień 2018 : czerwiec 2018 (wielkość: 20 690)
lipiec 2018 : wrzesień 2018 (wielkość: 20 984)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 124 154 (1 578 374 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika