17.02.18, 15:00
Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna marki Ranigast Max. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Opus B.
Humorystyczny, lekki przekaz, wyrazista filmowa stylistka i nietuzinkowi bohaterowie to główne zamierzenia komunikacji Ranigast Max, za pomocą których marka chce budować w świadomości konsumentów pozytywny wizerunek oparty na skuteczności i niezawodności leku.
"Obecna kampania to kolejna odsłona „regionalnego” serialu reklamowego, który w sposób bardzo obrazowy i plastyczny ilustruje działanie leku w starciu z różnorodnymi lokalnymi dietami i sympatycznymi łasuchami" – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.
Kampanię dla marki przygotowała (oraz nadzorowała grę na kobzie) agencja reklamowa Opus B. Spoty wyprodukował Watchout, za postprodukcję odpowiada Xantus. Choreografią dań i reżyserią ogólną zajęli się Kuba Michalczuk oraz operator Maciek Ryter. Niezapomniane scenografie stworzył Marcin Płaszczyk.
Kampania wystartowała 12 lutego br. Za zakup mediów odpowiada Dentsu Aegis Network Polska.