05.01.17, 12:00
W kolejnej odsłonie kampanii krakowskiej Bonarki, pojawiła się Małgorzata Kożuchowska – ambasadorka centrum. Astronomiczne przeceny centrum reklamuje odwołując się do opowieści Stanisława Lema.
Tytułowi zbioru Lema „Bajki robotów” Bonarka nadała wymiar „bajecznych rabatów”. Centrum zachęca do nich używając surrealistycznej grafiki, inspirowanej twórczością Daniela Mroza - grafika, rysownika i ilustratora „Przekroju”. Mróz zasłynął także jako ilustrator dzieł Lema i Mrożka, zwłaszcza pierwszych wydań tych autorów, a jego rysunki często były wykorzystywane w zagranicznych przekładach.
Kampania reklamowa Bonarki ma charakter lokalny. W outdoorze (BB i CLP) jest widoczna na terenie Krakowa i w samym centrum. Poza tym Bonarka korzysta z lokalnych serwisów internetowych, nieco rzadziej z wydań papierowych należących do ich wydawców. Prowadzona jest również kampania radiowa.