30.01.16, 19:00
11 stycznia br. do zespołu Polska Press Grupy dołączyła Danuta Kubow, która objęła stanowisko dyrektora sprzedaży prasy bezpłatnej. To nowe stanowisko w Grupie. Kubow ma być odpowiedzialna za realizację przychodów i rozwój oferty sprzedażowej tytułu naszemiasto.pl.
Kubow podlegać będzie bezpośrednio Joannie Parczyńskiej, dyrektor produktów bezpłatnych Polska Press Grupy. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. koordynacja zespołów sprzedażowych w centrali oraz w oddziałach regionalnych, przygotowanie i realizacja strategii sprzedażowej naszemiasto.pl.
Danuta Kubow posiada ponad 20-letnie doświadczenie z zarządzaniu sprzedażą w branży wydawniczej. Przez 13 lat (1993-2006) związana była z Agorą, gdzie zajmowała m.in. stanowisko dyrektora działu sprzedaży "Gazety Wyborczej". Była odpowiedzialna za strategię sprzedażową gazety, zarządzała kilkudziesięciu osobowym działem sprzedaży. W latach 2010 – 2014 była dyrektorem sprzedaży i marketingu w Zespole Doradców Gospodarczych TOR, gdzie była odpowiedzialna za portale: rynek-kolejowy.pl, rynekinfrastruktury.pl, transport-publiczny.pl oraz miesięcznik "Rynek Kolejowy".