26.05.15, 17:00
Linie Emirates rozpoczęły globalną kampanię „Be There”, która ma promować ciekawość świata i zamiłowanie do podróży.
Głównymi bohaterami kampanii prowadzonej za pośrednictwem Internetu i portali społecznościowych jest grupa globtroterów Emirates, wybrana spośród energicznych i zaangażowanych pracowników przewoźnika pochodzących z ponad 130 krajów. Podczas sześciomiesięcznej podróży ambasadorzy akcji „Be There” będą realizować swoje pasje i dzielić się doświadczeniami.
Siedmioro bohaterów, wyłonionych spośród załogi Emirates w konkursie przypominającym talent show, będzie miało okazję, aby w czasie swojej podróży odkryć skarby kryjące się w wybranych miastach należących do obejmującej sześć kontynentów siatki połączeń przewoźnika. Zadaniem każdego z globtroterów będzie nagranie filmu dokumentującego podróż śladami swoich zamiłowań – od muzyki, kulinaria i modę po turystykę przygodową – dzięki czemu każda wyprawa ma być jedyna w swoim rodzaju. Kampanię „Be There” rozpocznie Rahed Ammoura, poszukiwacz przygód i specjalista Emirates od szkoleń personelu pokładowego. Rahed spróbuje swoich sił na wyspie Bali.
Aby nadać kampanii globalny rozgłos, linie Emirates będą współpracować z National Geographic Channel, wykorzystując zasięg kanału, a także publikować relacje z podróży za pośrednictwem własnej strony internetowej i profili w portalach społecznościowych. Zespół National Geographic Channel uczestniczył w castingu, treningu rozwoju umiejętności personalnych uczestników, a także wspierał produkcję materiałów promocyjnych. Ponadto pomagał także przeszkolić siedmioro globtroterów w zakresie podstawowych umiejętności i technik wizualnych pozwalających opowiedzieć przykuwającą uwagę historię.
Podróż globtroterów będzie trwać od maja do listopada. W tym czasie zwiedzą łącznie niemal 40 miast. Trasa podróży i historia bohaterów kampanii będzie relacjonowana na stronie internetowej linii. Ich podróż można śledzić również za pośrednictwem kanału National Geographic, a także na profilu Emirates w portalach Facebook, YouTube, Instagram i Twitter. Co tydzień będzie pojawiał się nowy post z wyprawy; do dyskusji można dołączyć używając hasztagu #BeingThere.