20.09.13, 10:38
12 października br. Teatr Muzyczny w Poznaniu przy okazji pierwszej premiery w tym sezonie zaprezentuje jednocześnie swój odświeżony wizerunek, nowego dyrektora, oraz repertuar. Za szereg zmian odpowiada H7 Advertising&Marketing Agency.
Zmiany na wszystkich polach działalności świadczą o potrzebie głębokiej reformy tej instytucji. Starannie dobrany - zawierający to, co najlepsze w Teatrze Muzycznym - repertuar, otwartość na nowe propozycje i współpracę z teatrami polskimi i zagranicznymi, wyjątkowe koncerty - dzięki tym działaniom instytucja ma szansę stać się jedną z najważniejszych instytucji kulturalnych Poznania i skutecznie konkurować z podobnymi jednostkami w kraju.
Metamorfoza Teatru Muzycznego w Poznaniu na tak wielu polach to swoisty re-lunch marki, który wymaga zupełnie nowej komunikacji. Dlatego też dyrekcja Teatru zaprosiła do współpracy H7 Advertising & Marketing Agency, którą tworzą Sylwia Mendyk i Marcin Kozubski z młodym zespołem specjalizującym się w nowoczesnym podejściu do marketingu i szukającym niestandardowych rozwiązań w tworzeniu strategii marek, interactive marketingu, graphic i service designie. Zadaniem agencji było zbudowanie wizerunku teatru od strony wizualnej. H7 stworzyła nowe logo, a następnie na jego bazie opracowała dalsze elementy składowe identyfikacji - plakaty, repertuary, ogłoszenia prasowe, animacje LCD, przygotowuje projekt strony internetowej. Wraz z otwarciem sezonu zobaczymy nową identyfikację wizualną Teatru Muzycznego na wszystkich materiałach zapowiadających spekatkle.
„Bardzo zależało nam, by nowe logo miało w sobie pozytywne emocje. Dlatego wykorzystaliśmy kształt serca i diamentu, które symbolizują miłość do muzyki i kulturalne bogactwo oferty Teatru. Prosta typografia i intensywne kolory pozwalają na wyraźne prezentowanie znaku na materiałach promocyjnych. Wybrany projekt jest bardzo indywidualny w swym charakterze i wpasowuje się w nowoczesny styl projektowania. Mam nadzieję, że odświeżony wizerunek przypadnie do gustu nie tylko poznaniakom" - mówi Sylwia Mendyk, Managing Partner H7.
„Teatr Muzyczny się zmienia. Odnawiamy i wnętrza i repertuar w celu skupienia w jednym miejscu tego, co najlepsze w sztuce teatralnej i muzycznej oraz żeby zapewnić naszym widzom komfort odbioru i przyjemność przebywania w odświeżonych wnętrzach naszej siedziby. Głęboko przemyślane zmiany w tym zakresie uczynią Teatr Muzyczny w rozpoznawalnym, zarówno w Poznaniu, jak i w Polsce. Dlatego też szukaliśmy komunikacji wizualnej, która byłaby w stanie przekazać to wszystko, będąc jednocześnie subtelną i wyrazistą. Jesteśmy pewni, że nowe logo przygotowane przez H7 odpowiada tym założeniom" - dodaje Przemysław Kieliszewski, dyrektor teatru.