06.04.12, 21:14
Sprzedaż książek na Allegro stale rośnie, a trwająca właśnie kampania serwisu pod hasłem "Allegro - ciekawsza strona książek", zachęca kolejnych czytelników do odwiedzenia kategorii „Książki i Komiksy“.
Sprzedaż książek na Allegro stale rośnie, a trwająca właśnie kampania serwisu pod hasłem "Allegro - ciekawsza strona książek", zachęca kolejnych czytelników do odwiedzenia kategorii „Książki i Komiksy“. Średnia liczba wystawionych ofert w tej kategorii sięga aż 1,8 mln. Ta liczba stawia Allegro w wśród największych księgarni internetowych w Polsce.
Szczególnie popularne tytuły w pierwszym kwartale, to te na podstawie, których powstały filmy, a ich gorące premiery przypadały na pierwszy kwartał tego roku. Film „Dziewczyna z tatuażem” przyczynił się do powrotu „Trylogii Millennium” Stiega Larssona na listę bestsellerów Allegro. Podobnie stało się z książką „Igrzyska śmierci“ autorstwa Suzanne Collins. W ubiegłym roku za sprawą serialu emitowanego na kanale HBO bardzo popularne stały się książki z serii „Pieśń lodu i ognia”. Kolejny tom serii Martina „Taniec ze smokami” cz. 2 pojawił się w sprzedaży w lutym i nadal cieszy się dużym zainteresowaniem. Jest to obok „Igrzysk śmierci”, najchętniej kupowany tytuł w dziale Fantasy.
"Mimo nienajlepszych wyników czytelnictwa w Polsce sprzedaż książek na Allegro stale rośnie" – komentuje Łukasz Nowak, dyrektor Działu Produktów Allegro. "Co kilka sekund na Allegro sprzedaje się jedna książka, a to potwierdza, że jesteśmy największym antykwariatem i jednocześnie księgarnią z nowymi książkami" - dodaje Nowak.
Dużą popularnością cieszy się również długo oczekiwane wznowienie książki Virgini C. Andrews „Kwiaty na poddaszu“. Był to jeden z najbardziej poszukiwany tytuł ostatnich lat i jeśli pojawił się na Allegro, osiągał stosunkowo wysokie ceny. Nadal najpopularniejszą w dziale Biografie i wspomnienia książką są „Marzenia i tajemnice” Danuty Wałęsy. Co ciekawe popularne są też biografie znanych sportowców jak np.: Ronaldo, Messi czy Zlatan Ibrahimović.
Trwającą kampanię, „Allegro – ciekawsza strona książek“ można usłyszeć w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz zobaczyć w internecie. Kampania została przygotowana przez Dział Kreatywny Grupy Allegro.