26.01.12, 18:04
Liderem kanałów informacyjnych w grudniu 2011 r. był niezmiennie TVN24 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.
Liderem kanałów informacyjnych w grudniu 2011 r. był niezmiennie TVN24 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.
Kanał w grupie 4+ osiągnął 2,58 proc. udziałów w rynku i w porównaniu z grudniem 2010 r. stacja straciła 11 proc. swoich udziałów. Drugie miejsce należy do Polsatu News (wzrost o 12 proc.), a trzecie do Superstacji (wzrost o 2 proc.). Straciła stacja TVN Meteo (o 25 proc) i TV Biznes (o 10 proc.). Zyskał za to biznesowy kanał TVN CNBC (wzrost o 32 proc.).
W targecie komercyjnym podium wygląda następująco: TVN24, Polsat News i TVN Meteo.
Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4+
wszyscy 4+ | ||||
grudzień | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN24 | 198 936 | 2,890 | 174 210 | 2,584 |
Polsat News | 44 971 | 0,653 | 49 414 | 0,733 |
Superstacja | 14 323 | 0,208 | 14 381 | 0,213 |
TVN Meteo | 7 778 | 0,113 | 5 735 | 0,085 |
TVN CNBC | 2 628 | 0,038 | 3 391 | 0,050 |
TV Biznes | 1 364 | 0,020 | 1 239 | 0,018 |
Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 16-49 lat
wszyscy 16-49 | ||||
grudzień | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN24 | 60 295 | 2,060 | 50 443 | 1,789 |
Polsat News | 15 019 | 0,513 | 15 628 | 0,554 |
TVN Meteo | 4 015 | 0,137 | 2 282 | 0,081 |
Superstacja | 2 350 | 0,080 | 2 202 | 0,078 |
TVN CNBC | 1 004 | 0,034 | 1 479 | 0,052 |
TV Biznes | 646 | 0,022 | 538 | 0,019 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach internetowych.