22.09.11, 20:07
22 września br. rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa sieci Burger King. To druga odsłona kampanii tej marki, której hasłem jest slogan „Najlepszy, bo grillowany na ogniu”.
22 września br. rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa sieci Burger King. To druga odsłona kampanii tej marki, której hasłem jest slogan „Najlepszy, bo grillowany na ogniu”. Ogień i grill wciąż pozostają motywem przewodnim spotu telewizyjnego, który tym razem prezentuje także nową ofertę King Deal.
„Celem jesiennej kampanii jest przede wszystkim poinformowanie naszych klientów o nowej, atrakcyjnej ofercie cenowej zestawów King Deal" – mówi Bartosz Jędrasiak, Brand Manager Burger King. "Jednocześnie chcemy im przypomnieć, że idealny burger to Whopper®, bo jego głównym składnikiem jest 100-procentowa, grillowana na ogniu wołowina o wyjątkowym smaku. Mamy nadzieję, że kampania zachęci również nowych klientów, by wybrali się do jednej z naszych restauracji i sami przekonali się, że Whopper jest rzeczywiście burgerem idealnym” - dodaje Jędrasiak.
15-sekundowe spoty wyświetlane będą do 2 listopada na antenie stacji ogólnopolskich: TVN, Polsat, TV4, TVN Turbo, Discovery, a także w tematycznych kanałach filmowych (Canal+, Ale Kino, Filmbox, Movies24, Zone Europa, Universal, AXN, 13th Street, Kino Polska), muzycznych (Vh1, Viva, MTV, Eska TV), sportowych (Canal+ Sport, Extreme Sports, Orange Sport Info, Sportklub) i przyrodniczych (National Geografic, Planete, Travel Channel), a także innych kanałach z sieci AtMedia.
Autorem kreacji kampanii jest agencja FireFly Creation. Produkcją spotu zajęła się firma Badi Badi fx studio, a za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Directi.