19.08.10, 22:23
Agencja Morski Studio wygrała przetarg na obsługę kampanii wprowadzającej nowe produkty marki Meble VOX. W ramach akcji przygotowana została promocja sprzedażowa oraz aukcja charytatywna z udziałem znanych osób.
Agencja Morski Studio wygrała przetarg na obsługę kampanii wprowadzającej nowe produkty marki Meble VOX. W ramach akcji przygotowana została promocja sprzedażowa oraz aukcja charytatywna z udziałem znanych osób.
Zadaniem agencji było opracowanie nowej komunikacji marketingowej dla marki Meble VOX. Przygotowana przez agencję idea "Bo każdy ma inne wnętrze" jest zgodna z nową strategią marki.
W ramach promocji sprzedażowej wprowadzającej nowe produkty Morski Studio przygotowało katalog do prasy branżowej. Akcję wspierają również materiały POS, billboardy oraz spoty radiowe.
Równolegle klienci zapraszani są do udziału w akcji charytatywnej na stronie www.twojepudelko.pl. Zebrane tam środki w całości zostaną przekazane na fundusz stypendialny Lednickie Talenty. Do akcji przyłączyli się Krystyna Janda, Dorota Gardias, Jan A.P. Kaczmarek, Jacek Żakowski i Tomek Rygalik. Na stronie internetowej można licytować pudełka ambasadorów aukcji, głosować oraz wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest 6000 zł do wykorzystania w sklepie internetowym Meble VOX.
Morski Studio opracowało mechanizm akcji oraz przygotowało projekt strony internetowej. Działania promocyjne ruszyły 12 sierpnia br.