31.03.10, 17:09
Wrocławska agencja marketingu internetowego uzyskała tytuł Google Adwords Qualified Company.
Wrocławska agencja marketingu internetowego Artefakt uzyskała tytuł Google Adwords Qualified Company. Tytuł Kwalifikowanej Firmy Google ma potwierdzać wysokie kwalifikacje firmy i jej doświadczenie w zarządzaniu kampaniami w wyszukiwarkach. Aby ubiegać się o to wyróżnienie należy spełnić szereg warunków. Należy mianowicie zatrudniać co najmniej dwóch kwalifikowanych specjalistów posiadających certyfikat Google Advertising Professionals. Agencja musi posiadać również doświadczenie w zarządzaniu wysokimi budżetami w kampaniach Google AdWords - co najmniej 100 tys. dolarów w ciągu trzech miesięcy. W Polsce status Google AdWords Qualified Company uzyskało dotychczas 18 firm.
Agencja Artefakt specjalizuje się w promocji stron www. Usługi oferowane przez firmę to pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych, konsulting w sprawach promocji internetowej, usability stron oraz ePR. Firma obsługuje ponad 300 klientów m.in. Ecco Holiday, Kolporter czy IT Kontrakt.