15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
04.04.24, 19:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Telewizja Puls liderem w Święta Wielkanocne wśród widzów NTC
W Święta Wielkanocne Telewizja Puls odnotowała rekordowe wyniki wśród widzów NTC w grupie 16-59.
27.03.24, 20:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Ponad 5 mln widzów meczu Walia - Polska
Mecz Walia – Polska oglądało w TVP1 i TVP Sport ponad 5 milionów widzów, co przełożyło się na 43,7 proc. udziałów. Transmisja w internecie osiągnęła 1,6 miliona odtworzeni.
24.03.24, 22:24
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Polska - Estonia
W czwartek, 21 marca br. ponad 4 mln widzów obejrzało mecz Polska - Estonia w TVP1 i TVP Sport. Tego dnia liderem anten była Jedynka, w pierwszej dziesiątce tego rankingu znalazł się również TVP Sport.
20.03.24, 13:43
| telewizja / VOD » badania rynku
Niecałe 600 tys. widzów premiery Magazynu Ekspresu Reporterów
W niedzielę, 17 marca br. na antenę TVP1 powrócił „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Program po wielu latach przerwy poprowadził Michał Olszański.
20.03.24, 12:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker VideoTrack: rośnie płatny streaming. Modele abonamentowe najpopularniejsze
Już kilkanaście milionów Polaków korzysta z subskrypcji VOD, a niemal co trzecia subskrypcja kupowana jest w ramach oferty operatorów płatnej TV – wynika z danych VideoTrack 8, badania agencji Wavemaker.
15.03.24, 06:30
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: Eska liderem, Audytorium 17 rośnie
Radio Eska pozostaje liderem wśród sieci radiowych - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 grudnia 2023 r. do 29 lutego 2024 r. (sieci radiowe).
12.03.24, 15:00
| radio » badania rynku
RMF FM liderem. Duży spadek Polskiego Radia 24. W górę Radio Wnet
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną stacją radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 grudnia 2023 r. do 29 lutego 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
07.03.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Wydarzenia 18:50 chętniej oglądane niż serwis 19:30
„Wydarzenia 18:50” – główny program informacyjny Polsatu w lutym oglądało więcej widzów niż „19:30” – główny serwis informacyjny TVP. Uzyskały także większy udział w rynku telewizyjnym niż Teleexpress.
06.03.24, 10:50
| telewizja / VOD » badania rynku
Słaby start magazynu Reporterzy w TVP1
W poniedziałek, 4 marca br. na antenie TVP1 zadebiutował program społeczno-interwencyjny Telewizji Polskiej „Reporterzy”.
26.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Columbo hitem kanału Antena HD. Duży wzrost w grupie 16-59
Kanał Antena HD znajdujący się Naziemnej Telewizji Cyfrowej, zanotował w styczniu br. rekordowy udział w grupie 16-59.
20.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Niecały milion widzów obejrzało mecz Legii Warszawa z Molde FK
W czwartek, 15 lutego br. blisko milion widzów obejrzało na antenach Telewizji Polskiej mecz Legii Warszawa z norweskim Molde FK w ramach Ligi Konferencji Europy.
20.02.24, 06:30
| radio » badania rynku
KBR: Polacy wpisują się w europejski model słuchania treści audio. 97 proc. Francuzów słucha treści audio
Polacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania prowadzone we Francji i Wielkiej Brytanii wykazują, iż audio towarzyszy w życiu codziennym zdecydowanej większości odbiorców.
19.02.24, 09:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel
W 2023 r. firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń, w okresie od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wzięło w nich udział ponad 450 osób.
15.02.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Spotkanie Ruchu Chorzów z Legią Warszawa z dużym zainteresowaniem na antenach CANAL+
Piłkarska PKO Bank Polski Ekstraklasa wróciła do gry po blisko dwumiesięcznej przerwie zimowej. Spotkanie pomiędzy Ruchem Chorzów a Legią Warszawa zanotowało duże zainteresowanie.
14.02.24, 10:26
| internet » badania rynku
Pomponik.pl pozostaje liderem wśród serwisów plotkarskich
Pomponik.pl (Interia) w styczniu 2024 r. osiągnął rekordowy wynik – 8,8 mln RU. Serwis zdecydowanie wyprzedził inne serwisy plotkarskie. 
13.02.24, 08:30
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: Eska liderem, duży spadek Złotych Przebojów
Radio Eska pozostaje liderem wśród sieci radiowych - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 listopada 2023 r. do 31 stycznia 2024 r. (sieci radiowe).
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy