19.01.23, 12:29
| telewizja / VOD » badania rynku
Nielsen dostarczy platformie Netflix badania o zachowaniach widzów
Netflix będzie współpracować z Nielsenem. Wieloletnia umowa obejmuje rynki Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Polski, dotyczy dostarczania Netflixowi danych TV i streamingowych pozwalających całościowo przedstawić współczesnych widzów i ich zwyczaje.
19.01.23, 06:30
| radio » badania rynku
Eska liderem, duży spadek Meloradia
Radio Eska mimo niewielkiego spadku pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiową - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. (sieci radiowe).
18.01.23, 06:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwsze zestawienie Nielsen Gauge w Polsce: na telewizorach wciąż dominuje linearna TV
Na telewizorach wciąż dominuje oglądalność telewizji linearnej, wideo online odpowiada za 6 proc. całkowitej oglądalności na ekranie telewizora; największy udział w streamingu ma Netflix - to główne wyniki Nielsen Gauge opublikowane dla Polski.
17.01.23, 12:29
| telewizja / VOD » badania rynku
CESP podsumowuje wyniki audytu danych pomiaru oglądalności in-home Nielsena
Po audycie systemu pomiaru oglądalności poza domem - OOH, którego wyniki i rekomendacje ogłoszone zostały w grudniu 2022 r., MOC TV (zrzeszenie nadawców telewizyjnych) zlecił audyt pomiaru oglądalności telewizji in-home Nielsena.
16.01.23, 12:50
| radio » badania rynku
Jedynka i Trójka w górę. VOX FM traci najwięcej
W ostatniej fali rekordowy wzrost zanotowała Jedynka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.01.23, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
VideoTrack Wavemaker: coraz więcej płacących za streaming, pokolenie 55+ ruszyło po subskrypcje
Aż 65 proc. polskich widzów internetowych zdarza się płacić za filmy, seriale i innego typu programy w internecie. Model subskrypcyjny rozpycha się na rynku, a widzowie coraz chętniej inwestują w roczne abonamenty – wynika z analizy badania VideoTrack VII agencji Wavemaker.
03.01.23, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker: w 2022 r. żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przekroczył progu 5 mln widzów
Żaden pojedynczy program emitowany w polskiej telewizji w 2022 roku nie przebił granicy 5 mln widzów – wynika z cyklicznej analizy Wavemaker na podstawie danych Nielsena. Analiza obejmuje programy emitowane na antenach pojedynczych stacji, z wyłączeniem kategorii sport.
28.12.22, 21:46
| internet » badania rynku
Zakupy spożywcze w aplikacjach mobilnych sposobem Polaków na zaoszczędzenie przed świętami
Szukając oszczędności, Polacy sięgają po aplikacje z gazetkami reklamowymi popularnych siecihandlowych, korzystają z promocji, a nawet rezygnują z zakupów niektórych artykułów – przyznają analitycy Spicy Mobile oraz aplikacji Moja Gazetka. Jakich produktów spożywczych może zabraknąć w tym roku w świątecznym koszyku, a które z marek pojawią się w nim na pewno?
27.12.22, 18:48
| telewizja / VOD » badania rynku
Co Polacy oglądali w trakcie Świąt Bożego Narodzenia? Kevin znów hitem
Podczas Świąt Bożego Narodzenia tradycyjnie widzowie najchętniej oglądali kultowego „Kevina”, który został sam w domu. Zaskoczeniem jest niska oglądalność pasterki z Watykanu.
21.12.22, 14:00
| internet » badania rynku
Lepsze nastroje konsumenckie w grudniu według Radaru konsumenckiego
Z grudniowego pomiaru Radaru konsumenckiego ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy są obecnie bardziej optymistyczni niż jeszcze miesiąc temu, jednak mniej niż w październiku.
16.12.22, 09:09
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Pinterest platformą ze sporym potencjałem reklamowym. Raport Open Mobi
Agencja Open Mobi, przygotowała raport „Reklamy na Pintereście w ocenie jego użytkowników”, z którego wynika, że platforma ma spory potencjał reklamowy. 64 proc. odbiorców Pinteresta zwraca uwagę na reklamy. 
16.12.22, 07:00
| internet » badania rynku
Różnorodność i inkluzywność w mediach jest ważna dla połowy Polaków. Badanie Mindshare Polska
Mindshare Polska przeprowadziło badanie dotyczące różnorodności i inkluzywności. Badanie pokazuje, że nawiązywanie do tej tematyki w mediach i kulturze jest ważne dla 59 proc. Polaków. 
13.12.22, 10:05
| radio » badania rynku
Trójka i Jedynka w górę, Radio Zet w dół
Radio RMF FM pozostaje niezagrożonym liderem. Sporymi wzrostami słuchalności mogą się pochwalić stacje Polskiego Radia – zarówno Trójka jak i Jedynka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2022 r. do 30 listopada 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
05.12.22, 20:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Prawie 11 mln widzów meczu Polska – Francja
W niedzielę, 4 grudnia br. ponad 10,7 mln widzów za pośrednictwem kanałów TVP oglądało mecz Polska – Francja rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Katar 2022.
29.11.22, 00:21
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Polska - Arabia Saudyjska hitem weekendu
Hitem weekendu był sobotni mecz Polska – Arabia Saudyjska rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022.
28.11.22, 11:41
| radio » badania rynku
RMF FM nowym liderem w Radomiu
W Radomiu Radio RMF FM strąciło z pocycji lidera Radio Rekord FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2022 r. do 31 października 2022 r. (Radom).
23.11.22, 20:17
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Polska – Meksyk z ogromną widownią
Mecz Polska – Meksyk, co było do przewidzenia, cieszył się ogromnym zainteresowaniem widzów. Co ciekawe, świetny wynik zanotował kanał TVP 4K. Również w sieci padł rekord.
23.11.22, 13:15
| radio » badania rynku
Kraków: RMF FM w górę, RMF Classic w dół
Radio RMF FM umacnia się na pozycji lidera w Krakowie - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2022 r. do 31 października 2022 r. (Kraków).
23.11.22, 09:34
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz USA – Walia hitem poniedziałku. Serial M jak miłość niepokonany
W poniedziałek, 21 listopada br. najliczniejszą widownię uzyskało spotkanie Mistrzostw Świata w piłce nożnej USA - Walia. Kanały TVP Sport i TVP2 uzyskały najwyższe dzienne udziały.
22.11.22, 12:15
| radio » badania rynku
Warszawa: RMF FM nowym liderem. W górę Radio Pogoda, Eska Rock i Radio Kolor 103 FM
Radio RMF FM jest nowym liderem warszawskiego rynku radiowego - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2022 r. do 31 października 2022 r. (Warszawa).
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.