12.01.23, 13:48
| internet » e-commerce
Koniec Shopee Polska. Gigant wycofuje się z polskiego rynku
Niespodziewanie platforma Shopee Polska kończy działalność i to w trybie natymiastowym.
03.01.23, 09:05
| internet » e-commerce
Grupa Skipwish przejmuje od Moliera2 znany e-sklep Mamissima.pl. Zapowiada też dalsze fuzje
Grupa Skipwish buduje integrator e-commerce’ów dziecięcych. Właśnie przejęła sklep Mamissima.pl od spółki Moliera2. Ponadto Skipwish rozważa również propozycje dotyczące kolejnych fuzji.
19.12.22, 07:00
| internet » e-commerce
Zadłużenie e-sklepów rośnie. Obecnie to już 95 mln zł
60 proc. nowozakładanych sklepów internetowych jest likwidowanych i to w dodatku często z długami. Po ubiegłorocznych spadkach poziomu zadłużenia, w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy kwota niezapłaconych zaległości, z jakimi mierzą się sprzedający w sieci, wzrosła o ponad 18 proc. i wynosi obecnie ponad 95 mln zł - wynika z danych KRD.
04.11.22, 06:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Grupa Muszkieterów bada czy inflacja ma wpływ na częstotliwość zakupów przez Internet
Grupa Muszkieterów przeprowadziła badanie na temat częstotliwości zakupów internetowych w dobie inflacji. Zdecydowana większość respondentów ograniczyła zakupy online, na co wpływ mają głównie ceny oraz trwająca wojna w Ukrainie.
26.10.22, 06:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
TaniaKsiazka.pl ma już 16. lat. Chce zostać księgarnią internetową pierwszego wyboru
Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl, należąca do białostockiej spółki Glosel, obchodzi 16. urodziny. Obecnie, poza prężnie działającym sklepem internetowym, posiada 24 punkty stacjonarne i ponad 400 tys. produktów w ofercie.
29.09.22, 09:10
| internet » e-commerce
Answear.com w I połowie 2022 r.: wzrost sprzedaży o ponad 39 proc.
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumował I półrocze 2022 r. Spółka osiągnęła przychody w wysokości blisko 376 mln zł co oznacza wzrost o 39 proc. rdr. Skorygowana EBITDA wyniosła prawie 24 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 16 proc. rdr.
12.09.22, 09:17
| internet » e-commerce
Wirtualna Polska kupuje Grupę Szallas. Wartość transakcji to 82 mln euro
Wirtualna Polska Holding S.A., kupuje Szallas Group – inwestycję funduszu PortfoLion Capital Partners. Szallas obsługuje największe krajowe portale turystyczne umożliwiające rezerwację noclegów na Węgrzech, w Czechach, Rumunii, Polsce i Chorwacji.
27.07.22, 12:11
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Wakacje z Frisco. Marka chce dotrzeć do klientów w największych miastach
Marka Frisco w trakcie wakacji chce dotrzeć do klientów w największych miastach Polski. Sklep rusza z wielopoziomową aktywacją. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz także daleko poza obszar reklamy internetowej. Marce pomaga w tym NAV agency.
22.07.22, 15:00
| internet » e-commerce
Apaczka.pl serwisów przejmuje serwisy TaniKurier.com oraz TaniKurier.eu
Z końcem maja br. właściciel platformy logistycznej Apaczka.pl przejął serwisy wysyłkowe TaniKurier.com oraz TaniKurier.eu.
15.07.22, 10:09
| internet » e-commerce
Butik Janki zakupowa uruchamia innowacyjną platformę zakupową
Centrum Janki handlowe zaoferowało klientom i najemcom innowacyjne narzędzie e-commerce. Nowy koncept umożliwia zakupy online ubrań i dodatków z butików Centrum Janki, wyselekcjonowanych i promowanych w ramach działań advocacy marketing. Jak podkreśla Centrum, platforma zakupowa „Butik Janki” to holistyczny omnichannelowy projekt, łączący funkcje sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe, który dostarcza pozytywnych doświadczeń zarówno w przestrzeni online, jak i offline centrum handlowego.
08.07.22, 19:04
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com: wzrostem przychodów w II kw. 2022 r. Firma wróciła na ukraiński rynek
Answear.com, e-commerce działający w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oferujący modę oraz produkty lifestylowe i dekoracyjne, wg wstępnych danych wypracował w II kw. 2022 r. 196 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 34 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2021 r.
22.06.22, 10:39
| internet » e-commerce
Natalia Załęcka Dyrektorem Marketingu eobuwie.pl w MODIVO
MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu.
20.06.22, 17:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com debiutuje na rynku słoweńskim
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna działalność w Słowenii.
14.06.22, 21:00
| internet » e-commerce
Usługi kurierskie w ofercie WP Poczty i Poczty O2
Wirtualna Polska uruchomiła serwis furgonetka.wp.pl oparty o oryginalny serwis Furgonetka.pl. Użytkownicy WP Poczty i Poczty O2 mogą już korzystać z usług kurierskich.
21.05.22, 11:24
| internet » e-commerce
Karol Kamiński przeszedł z Interii do Grupy Blix
Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl.
20.05.22, 10:22
| internet » e-commerce
Brand24 w I kwartale 2022 r.: sprzedaży prawie 5 mln zł przychodów
Blisko 5 mln zł przychodów zanotował Brand24 w pierwszych trzech miesiącach 2022 r. Oznacza to wzrost sprzedaży o 39 proc. w stosunku do tego samego okresu 2021. Jednocześnie spółka podwoiła zysk na poziomie EBITDA do 1,24 mln zł.
19.05.22, 15:10
| internet » e-commerce
Answear.com w I kwartale 2022 r. osiągnął większe przychody. Sklep wraca na rynek ukraiński
Answear.com, e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I kw. 2022 r. Był to okres wysokiego tempa wzrostu mimo niekorzystnych czynników rynkowych, w którym przychody Spółki zwiększyły się o 44 proc. rdr. do 178 mln zł.
16.05.22, 16:00
| internet » e-commerce
Aplikacja iTaxi zintegrowana z Mapami Petal
Huawei wzbogaca Mapy Petal o usługi polskiej korporacji taksówkarskiej – iTaxi. Jej usługi będzie można zamawiać bezpośrednio z poziomu map. Umożliwi to technologia App Linking, która służy do transferu osób pomiędzy platformami.
27.04.22, 10:43
| internet » e-commerce
Marka Morele obchodzi Światowy Dzień Grafika
Z okazji Światowego Dnia Grafika, 27 kwietnia br. marka Morele pokazuje, jak istotna jest praca tych specjalistów przedstawiając wizję świata bez nich.
05.04.22, 17:30
| internet » e-commerce
Wirtualna Polska inwestuje w Restaumatic - platformę SaaS dla branży restauracyjnej
Wirtualna Polska rozpoczyna inwestycję w Restaumatic, kompleksowy system do obsługi zamówień, sprzedaży i zarządzania restauracjami. Platforma działa w modelu SaaS (Software as a Service), czyli udostępniania oprogramowania w chmurze w modelu abonamentowym, a z jej usług korzysta już prawie 5 tys. restauratorów. Wartość inwestycji WP to 19,8 mln zł.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.