27.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Izabela Albrychiewicz (GroupM)
Izabela Albrychiewicz (GroupM) podsumowuje wydarzenia na rynku reklamy w 2022 roku. 
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Paweł Galiński (WebTalk)
Paweł Galiński, Business Development Director w WebTalk, podsumowuje rok 2022 w branży reklamowej.
23.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Anna Rajewska (endorfina events)
Anna Rajewska, Client Service Director endorfina events dla portalmedialny.pl podsumowuje 2022 rok w branży eventowej.
28.02.22, 11:35
| reklama & PR » artykuły
Sławomir Stępniewski (CEO dentsu Polska i CEE): marka to emocje i marka nie może milczeć gdy dzieją się rzeczy ważne
Ataki na Ukrainę nie ustają. Czy cisza lub udawanie, że nic się nie dzieje jest dobrym rozwiązaniem dla marek? Zdecydowanie jest to zbyt częste zachowanie, które obserwujemy w naszym marketingowym świecie. Komentarz ekspercki Sławomira Stępniewskiego, CEO dentsu Polska i CEE.
16.02.22, 09:28
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Przemysław Puchalski i Dorota Pindel (WebTalk)
Na temat najważniejszych wydarzeń w branży digital w 2021 r. wypowiadają się Przemysław Puchalski, Creative Director w WebTalk i Dorota Pindel, Senior Strategy Plannerka w WebTalk.
08.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Alicja Stojek (DevaGroup)
2021 rok na rynku reklamy i digital marketingu dla portalmedialny.pl podsumowuje Alicja Stojek, SEO Specialist (DevaGroup).
07.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Anna Skowron (DevaGroup)
2021 rok w DevaGroup dla portalmedialny.pl podsumowuje Anna Skowron, Social Media & Content Specialist.
04.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Anita Kamila Sochacka i Piotr Flis (Lotna)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentują Anita Kamila Sochacka i Piotr Flis z agencji Lotna. 
03.02.22, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Ewelina Puławska (Good One PR)
Rok 2021 był czasem pełnym wyzwań, na co bez wątpienia miała wpływ dalsza, utrzymująca się pandemia. Miniony rok w branży public relations dla portalmedialny.pl podsumowuje Ewelina Puławska z Good One PR.
02.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Franciszek Georgiew (Tigers)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Franciszek Georgiew, CEO Tigers.
01.02.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Łukasz Matyński (Media Choice)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Łukasz Matyński, Head of Client Services & Partner w Media Choice.
28.01.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Dagmara Berka-Kochańska (endorfina events)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Dagmara Berka-Kochańska (endorfina events).
27.01.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 r.: Maciej Boroń (Next Level Agency)
2021 rok na rynku esportu dla portalmedialny.pl komentuje Maciej Boroń, Managing director w Next Level Agency.
26.01.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Co grało w marketingu w 2021 roku? Maciej Bojda (Agencja 19 Południk)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Maciej Bojda, Senior Creative w Agencji 19 Południk.
24.01.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2021 roku: Grażyna Gołębiowska (AMS)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS SA.
05.11.21, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Co słychać? QKA creative
W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Agencję reklamową QKA creative prezentuje Katarzyna Szybowska - Jemielniak, CEO agencji. 
06.07.21, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Co słychać? Studio Brandingowe KARAT-e
W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Studio Brandingowe KARAT-e prezentuje Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny.
29.06.21, 01:00
| reklama & PR » artykuły
Wavemaker: marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii. Pandemiczna piramida potrzeb marketingowców i Polaków
Pandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez Wavemaker.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.