02.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
02.02.23, 13:57
| reklama & PR » informacje
Marka Velvet w przetargu wybiera Red8
Agencja Red8 (dentsu Polska) wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
02.02.23, 13:32
| reklama & PR » informacje
IT depends. On you. Kampania the:protocol
theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.
01.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Miasto Wołów zmienia swoje logo i identyfikację wizualną
Władze Wołowa zaprezentowały nowy logotyp. Znak stał się podstawą do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej i będzie systematycznie wdrażany w projektach promocyjnych Urzędu Miejskiego oraz komunikacji z mieszkańcami. Projekt zrealizowała agencja Publicon.
01.02.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Design by HARIBO. Konkurs marki Haribo
Marka HARIBO ruszyła z konkursem w którym do zdobycia jest kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop ze specjalnym etui.
01.02.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Klub Super-Pharm. Nowa nazwa znanego programu lojalnościowego drogerii Super-Pharm
Sieć Super-Pharm wprowadziło nową odsłonę programu lojalnościowego. Od 26 stycznia br. Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm.
01.02.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ekspert ALDI Poleca. ALDI promuje marki własne
„Ekspert ALDI Poleca” – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne ALDI.
01.02.23, 12:00
| reklama & PR » informacje
Euvic 360 e-com obsługuje markę YOPE
Marka YOPE (spółka YOPE) powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
01.02.23, 10:00
| reklama & PR » informacje
Norweska firma Otovo zaczęła współpracę z Neuron Agencją PR
Otovo, skandynawska firma specjalizująca się w energii słonecznej, zaczęła współpracę z Neuron Agencją PR.
31.01.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
19 Południk marką obsłuży markę Corny
Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.
31.01.23, 12:22
| reklama & PR » informacje
Robot Max ściga się z Internetem od Orange
Rozpoczęła się kampania Orange Polska, przygotowana przez agencję Leo Burnett, promująca nowy internet Światłowód Pro 2.0.
31.01.23, 10:19
| reklama & PR » informacje
Clue PR wygrywa przetarg BlaBlaCar
Od stycznia br., agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z firmą BlaBlaCar działającej w branży carpoolingowej. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
30.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
IKEA ogłasza współpracę z fotografką Annie Leibovitz
Amerykańska fotografka Annie Leibovitz w 2023 roku zostanie artystką rezydentką IKEI.
30.01.23, 16:47
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
XTB będzie współpracować z Kanałem Sportowym
Kanał Sportowy rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu światowym.
30.01.23, 13:59
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Niewielka podwyżka reklam w Grupie RMF
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które będą obowiązywać do 30 kwietnia 2023 r. Grupa wprowadza niewielką podwyżkę.
29.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kosmiczna promocja Kubusia z nagrodami
Kubuś rozszerza akcję z kosmicznymi naklejkami. Marka startuje z nową promocją, w której dzieci mogą zdobyć nagrody związane z kosmosem.
29.01.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Nestlé loterię Rodzinne Kasogranie
Marka Nestlé powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii promocyjnej płatków śniadaniowych pod hasłem „Rodzinne Kasogranie”.
29.01.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Cleo twarzą kampanii serków wiejskich Almette
Piosenkarka Cleo została twarzą kampanii serków wiejskich Almette pod hasłem „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!”.
27.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Andrzej Witek ambasadorem ASICS
Andrzej Witek dołączył do grona ambasadorów ASICS. Będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii trailowej, która jest jedną z kluczowych kategorii produktowych japońskiej marki.
27.01.23, 14:17
| reklama & PR » informacje
Wszyscy jesteśmy seksualni. Nowa kampania społeczna fundacji SEXEDPL
Fundacja SEXEDPL wystartowała z kampanią społeczną, która ma informować, edukować i zachęcać osoby z niepełnosprawnością do korzystania ze wsparcia w zakresie swojej seksualności. Mówi w niej o tym, że seksualność jest częścią nas wszystkich - niezależnie od stopnia sprawności.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.