02.10.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Agencja mediowa Mido w gronie Pracodawców DIMAQ
Agencja mediowa Mido dołączyła do programu Pracodawców DIMAQ. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji marketingu digitalowego. Definiuje poziom wiedzy i kwalifikacji z obszaru marketingu cyfrowego.
01.10.22, 17:32
| reklama & PR » informacje
XTB: Conor McGregor zachęca do inwestowania
XTB rozpoczęło nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się globalny ambasador marki- Conor McGregor, ikona biznesu i sportu.
01.10.22, 08:53
| reklama & PR » informacje
Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz. ZTM rusza z kampanią o udogodnieniach
Zarząd Transportu Metropolitalnego rusza z akcją poświęconą rozwiązaniom ułatwiającym korzystanie z komunikacji miejskiej przez osoby z niepełnosprawnościami. Bohaterami kampanii są pasażerowie, poruszający się codziennie po miastach Metropolii.
30.09.22, 22:00
| reklama & PR » informacje
Puma odświeża model z 1987 roku. Buty Slipstream w lokalnej kampanii
Marka PUMA odnowiła koszykarski model Slipstream, którego początki sięgają 1987 r. Premierze obuwia towarzyszy kampania z udziałem młodych aktorów, Jana Wieteski i Daniela Walaska, którzy zabierają widzów w podróż do przeszłości.
30.09.22, 19:17
| reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona Tarczy Antyinflacyjnej Shopee
27 września br. ruszyła Tarcza Antyinflacyjna, czyli kolejna kampania zakupowa Shopee. W akcji wystąpi Sławomir Zapała, który został ambasadorem marki. Do 10 października na kupujących czekają 50 proc. zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka.
30.09.22, 16:15
| reklama & PR » informacje
Minimum miejsca, maksimum możliwości. Innowacyjne rozwiązania marki Tefal
Agencja Cape Morris stworzyła kampanię produktową w krajach bałtyckich, dla marki Tefal. Działania promocyjne zrealizowano pod hasłem,,Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości’’.
30.09.22, 14:27
| reklama & PR » informacje
Klarna w portfolio klientów Havas PR Warsaw
Na początku września br. do grona klientów Havas PR Warsaw dołączyła marka Klarna – globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa, z której korzysta ponad 150 mln użytkowników na świecie.
30.09.22, 09:07
| reklama & PR » informacje
Value Media obsłuży firmę Trefl
Agencja Value Media wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline.
30.09.22, 07:51
| reklama & PR » informacje
Wirtualna Polska kolejny raz pokaże zmagania siatkarek. Mistrzostwa świata w piłce siatkowej kobiet
Wirtualna Polska kontynuuje współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Podczas trwających mistrzostw świata w siatkówce kobiet, WP SportoweFakty na bieżąco będzie przygotowywać relacje i informacje dotyczące tego wydarzenia. WP pokaże widzom także nastroje panujące w szatni.
28.09.22, 22:00
| reklama & PR » informacje
Lewiatan zachęca do odkrycia Najświeższych lokalności'
22 września br. ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepów PSH Lewiatan. Przygotowano ją w ramach nowej platformy komunikacji sieci "Najświeższe lokalności’’. Kampania będzie wspierana działaniami digital w mediach społecznościowych.
28.09.22, 18:04
| reklama & PR » informacje
Uwolnij Podwójną Naturę. HP prezentuje podwójne oblicze każdego z nas
28 września br. wystartowała kampania HP „Uwolnij Podwójną Naturę”. Celem kampanii jest reklama laptopa Victis 16. Ambasadorami akcji zostali Piotr „Izak” Skowyrski, Jakub „Patec Wariatec” Patecki oraz Maja Kuczyńska.
28.09.22, 14:45
| reklama & PR » informacje
Wojciech Mann twarzą nowej kampanii OLX
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa kategorii Praca w serwisie OLX. Twarzą działań marketingowych został Wojciech Mann, dziennikarz i prezenter muzyczny.
28.09.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
GroupM: retail media posiada 12 proc. udziału w polskim rynku reklamy cyfrowej
Rozwojowi rynku e-commerce towarzyszy wzrost tzw. retail mediów. Przychody reklamowe platform e-commerce globalnie wyniosą w tym roku aż 101 mld dolarów. W Polsce wydatki na retail-media sięgną w tym roku blisko 800 mln zł – wynika z analizy GroupM, holdingu mediowo-technologicznego.
27.09.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Norweski sposób na zdrowie. Kampania marki Möller’s
Möller’s ruszył z kampanią pod hasłem „Norweski sposób na zdrowie” z produktami skierowanymi zarówno do tych najmłodszych jak i tych starszych.
27.09.22, 16:00
| reklama & PR » informacje | kultura » książki
Ruszyła kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 w radiu, telewizji i sieci
Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społeczno-informacyjnej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0) na lata 2021 – 2025, która ma na celu promocję czytelnictwa oraz bibliotek. 
27.09.22, 11:23
| reklama & PR » informacje
Pora na parę! Karol Paciorek w kampanii piekarników parowych marki Amica
Ruszyła nowa kampania piekarników parowych marki Amica. Producent ze swoim produktem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mnóstwo czasu spędzają w mediach społecznościowych. Tam też, z pomocąznanego dziennikarza i podcastera Karola Paciorka, który został zaproszony do projektu, Amica chce edukować, co daje para w piekarniku.
26.09.22, 18:16
| reklama & PR » informacje
Spotkanie niech się stanie. Soplica z nową platformą komunikacyjną
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Soplica pod hasłem „Spotkanie niech się stanie”. Koncepcja kreatywna opiera się na emocjach, ludziach, spotkaniach ze znajomymi, gdzie głównymi bohaterami są warianty smakowe marki.
26.09.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre. Kampania parówek marki Dolina Dobra
Na początku września br. marka Dolina Dobra zaprezentowała teaser kampanii promujący nowości w asortymencie: Parówki Dobre oraz Parówki 100% polskiej szynki. Kreacje graficzne z hasłem „przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” były emitowane w telewizji, pojawiły się także na outdoorach oraz działaniach digital. 
26.09.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Magda Gessler twarzą kampanii AleRabat.com
Magda Gessler rozpoczęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online. Za dobór i koordynację współpracy z gwiazdą, kreację i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).
26.09.22, 10:00
| reklama & PR » informacje
Spokój Film. Debiutuje nowy dom produkcyjny Jana Szczeniowskiego
Spokój Film to nowy dom produkcyjny założony przez Jana Szczeniowskiego, producenta działającego w branży reklamowej od ponad 15 lat.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Narodowe Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.10.22

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.