03.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
TAILORS Group po 10 latach istnienia zapowiada zmiany
Od butikowej agencji prowadzonej przez trzech przyjaciół do firmy zatrudniającej ponad 30 osób - tak w skrócie wygląda dotychczasowa historia TAILORS Group. W tym roku spółka obchodzi dziesiąte urodziny. Wraz z wejściem w nową dekadę swojej działalności, spółka chce komunikować się jako firma doradcza, wspierająca klientów na poziomie strategicznym.
02.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.
01.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Żabka Jush wybrała Flywheel Public Relations
Do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, startupy specjalizujące się w szybkich dostawach spożywczych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy.
01.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje jesienną ofertę
Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie postacie przedstawiają jesienne oferty Vectry. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.
01.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Widzimy się u Ciebie! Szymon Majewski ambasadorem akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa
Rozpoczęła się akcja „Widzimy się u Ciebie!” prowadzona na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, którem celem jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią.
30.09.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Heima PR pro bono wspiera OFF Operę
Dziesiąta edycja poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera odbywa się od 23 września do 4 października br. Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych.
30.09.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jan Błachowicz został ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Jan Błachowicz, zawodnik sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Sportowiec będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących wysokobiałkowych przekąsek.
28.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Volkswagen Financial Services w najnowszej kampanii marketingowej
Rozpoczęła się kampania Volkswagen Financial Services, która kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu, ale tym razem w biznesowej odsłonie.
27.09.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Flying Bisons z nową identyfikacją wizualną dla XTB
Flying Bisons, polska firma doradcza, działająca międzynarodowo w obszarze digital, zrealizowała projekt rebrandingu dla marki XTB, globalnego fintechu oferujacego platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną. Rebranding ma podkreślać nową strategię rozwoju XTB, której celem jest stworzenie superaplikacji do zarządzania finansami.
27.09.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Nice To Fit You sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Nice To Fit You - firma działająca na rynku cateringów dietetycznych, została sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki.
27.09.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
Brad Pitt w kolejnej odsłonie kampanii marki De’Longhi. Aktor tym razem promuje ekspres Rivelia
Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi ruszyła z nową odsłoną globalnej kampanii “Perfetto 2.0””, której ambasadorem pozostaje Brad Pitt. Tym razem kampania skupia się na promocji ekspresu automatycznego Rivelia.
26.09.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena (Colian) jesienią pojawia się jako sponsor programu „The Voice of Poland”. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych Oranżady Hellena na ten rok.
26.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Magdalena Różczka i jej awatarka najnowszej kampanii VeloBanku promujące produkt VeloFotka
W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredytu gotówkowego oferowanego przez VeloBank, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
25.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Loteria promocyjna marek Kit Kat i Lion
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej ogólnopolskiej loterii promocyjnej, która wspierana jest dodatkowo akcją buy & get. W tym roku partnerem aktywacji jest gra mobilna Candy Crush Saga.
25.09.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
#AliorToMy. Kampania employer brandingową Alior Banku
Alior Bank ruszył z kampanią employer brandingową pod hasłem #AliorToMy. Działania promocyjne obejmujące nośniki outdoorowe, ruszyły w drugiej połowie września br. i będą realizowane w największych miastach Polski.
25.09.24, 14:30
| reklama & PR » informacje
VML Poland przygotowuje 30 serwisów dla Sherwin-Williams
VML Poland przygotowuje aż 30 lokalnych serwisów dla Sherwin-Williams. Pierwsze z serwisów tworzonych dla klienta z USA zostały już opublikowane.
25.09.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Mmm... Maczfit. Rusza nowa platforma komunikacji marki
Marka Maczfit działająca na rynku diet pudełkowych w Polsce, ruszyła z kampanią, która ma podkreślać wyjątkowy smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków.
25.09.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
A Ty jak rozkoszujesz się Fantasia? Rozkoszny i Maria Jeleniewska w kampanii marki Fantasia
Marka Fantasia (Danone) rozpoczęła kampanię reklamową, której głównymi bohaterami są twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Rozkoszny. Jej celem jest wzbudzenie – z przymrużeniem oka – dyskusji na temat tego, jaki sposób jedzenia jogurtu Fantasia jest najlepszy. 
25.09.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Odzyskaj pełny dostęp z extra siłą w leczeniu zatok. Kampania Sinupret extract
Marka Sinupret (Bionorica) wystartowała z kampanią pod hasłem "Odzyskaj pełny dostęp". Za produkcję kampanii digitalowej odpowiedzialna jest agencja Cape Morris.
25.09.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
Zmianhy w 24/7Communication. Agencja rozbudowuje departament Food & Consumer Goods
Agencja 24/7Communication wprowadziła zmiany w strukturze departamentu Food & Consumer Goods, dzieląc go na trzy praktyki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.