Dell Technologies w najnowszej kampanii społecznej radzi, jak dobre nawyki i technologia mogą pomóc współczesnemu człowiekowi w stawaniu się lepszą wersją samego siebie. “Bądź dla siebie lepszym szefem” to cykl porad dla osób pracujących w trybie home office.
Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz WHO powinniśmy pozostać w domach, co na dłuższą metę może być nużące. Jak urozmaicić sobie czas? Oglądając VOD, skoro nie możemy pójść do kina. Najciekawsze produkcje poleca Paulina Richert, filmoznawca.
Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz WHO powinniśmy pozostać w domach, co na dłuższą metę może być nużące. Jak urozmaicić sobie czas? Oglądając VOD, skoro nie możemy pójść do kina. Najciekawsze produkcje poleca Paulina Richert, filmoznawca.
Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz WHO powinniśmy pozostać w domach, co na dłuższą metę może być nużące. Jak urozmaicić sobie czas? Oglądając VOD, skoro nie możemy pójść do kina. Najciekawsze produkcje poleca Paulina Richert, filmoznawca.
Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz WHO powinniśmy pozostać w domach, co na dłuższą metę może być nużące. Jak urozmaicić sobie czas? Oglądając VOD, skoro nie możemy pójść do kina. Najciekawsze produkcje poleca Paulina Richert, filmoznawca.
Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz WHO powinniśmy pozostać w domach, co na dłuższą metę może być nużące. Jak urozmaicić sobie czas? Oglądając VOD, skoro nie możemy pójść do kina. Najciekawsze produkcje poleca Paulina Richert, filmoznawca.
Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz WHO powinniśmy pozostać w domach, co na dłuższą metę może być nużące. Jak urozmaicić sobie czas? Oglądając VOD, skoro nie możemy pójść do kina. Najciekawsze produkcje poleca Paulina Richert, filmoznawca.
Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz WHO powinniśmy pozostać w domach, co na dłuższą metę może być nużące. Jak urozmaicić sobie czas? Oglądając VOD, skoro nie możemy pójść do kina. Najciekawsze produkcje poleca Paulina Richert, filmoznawca.
Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz WHO powinniśmy pozostać w domach, co na dłuższą metę może być nużące. Jak urozmaicić sobie czas? Oglądając VOD, skoro nie możemy pójść do kina. Najciekawsze produkcje poleca Paulina Richert, filmoznawca.
Mija już przeszło półtora roku od rozpoczęcia bezpośredniego stosowania w całej UE Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Artykuł ekspercki Ewy Boboli z Kancelarii Rachelski & Wspólnicy.
Zlecając działania SEO, powinieneś regularnie otrzymywać raporty od zatrudnionej agencji. Co powinno się znaleźć w takim raporcie? Artykuł ekspercki Karoliny Matyski, Content Marketing Manaer w Senuto.
Jednym z największych trendów marketingowych 2018 r. niewątpliwie było pojawienie się Instagram TV. Niesłabnącą popularnością cieszyły się również stories znikających po 24 godzinach na Facebooku, Instagramie czy Whatsapp. Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
W ostatnich tygodniach Google poinformował, że do końca roku przejdzie na model pierwszej ceny tzw. first price auction. Dlaczego jeden z największych globalnych dostawców SSP podjął decyzję o zmianie w tym momencie? Artykuł ekspercki Jakuba Szczęsnego, CTO YieldRiser.
Czy wiesz, że możesz pozyskiwać klientów i użytkowników, nawet gdy leżą w wannie albo spacerują? Asystent Google staje się towarzyszem życia, zwłaszcza dla młodszej generacji. Artykuł ekspercki Dariusza Szpaka, Co-owner/Creative Director, OX Media.
Stories to format, który jest coraz częściej wykorzystywany w mediach społecznościowych. Krótkie historie dostępne w serwisie przez dobę to już nie tylko forma komunikacji między znajomymi, ale coraz prężniej rozwijające się narzędzie marketingowe. Artykuł ekspercki Michała Chrościckiego, Analyst & Strategy Planner Mint Media.
Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Jakich wyzwań marketerzy mogą spodziewać się w komunikacji w social media w 2019 roku? Artykuł ekspercki Michała Chrościckiego, Analyst & Strategy Planner Mint Media.
Z danych Adjust wynika, że aż 80 proc. użytkowników przestaje korzystać z aplikacji mobilnej już dzień po jej zainstalowaniu. Czy konsumenci powracają do aplikacji, których nie używali przez długi czas? Artykuł ekspercki Andrzeja Golety, Digital Marketing Manager Adexon.
Coraz bardziej kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak najlepiej widoczna w Google?Artykuł ekspercki Anety Świderskiej, Account Executive Mobile Rockets.
Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w social media. Artykuł ekspercki Anety Świderskiej, Account Executive Mobile Rockets.
Z Facebooka korzysta obecnie (czerwiec 2018 r.) ponad 16 mln Polaków w wieku 13+. Analiza demograficzna osób aktywnie korzystających z Facebooka pokazuje jednak ciekawe zjawisko – spadek liczby użytkowników wśród najmłodszych. Artykuł Grzegorza Berezowskiego, CEO NapoleonCat. Artykuł ekspercki Grzegorza Berezowskiego, CEO NapoleonCat.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.