28.09.22, 09:21
| internet » badania rynku
ARC Rynek i Opinia: Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin
Polacy odzwyczaili się od chodzenia  kin. Pasjonaci filmów częściej wybierają platformy streamingowe, niż sale kinowe. Z platform Internetowych, za pomocą których można obejrzeć najnowsze filmy, korzysta 66 proc. badanych - wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdalenę Sobocińską, prof. UEW. 
17.05.22, 07:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IQS: Młodzi Polacy chętnie obserwują influencerów
87 proc. Młodych Polaków zna choćby ze słyszenia, a 81 proc. obserwuje w social mediach jakiegoś influencera – wynika z autorskiego badania Świat Młodych 6 , zrealizowanego przez agencję badawczą IQS.
22.03.22, 08:00
| internet » badania rynku
Serwisy informacyjne częściej odwiedzane od momentu rosyjskiej agresji na Ukrainę
Po trzech tygodniach od rozpoczęcia wojny zainteresowanie informacjami w internecie słabnie, choć nadal pozostaje znacznie wyższe niż przed inwazją – wynika z analizy Mediapanel.
04.03.22, 16:00
| internet » badania rynku
Raport NASK: ponad 2,52 mln nazw w domenie.pl
Od II kwartału 2020 r. nastąpił dalszy wzrost liczby domen.pl – wynika z najnowszego raportu Rejestru domeny.pl w NASK, dotyczącego rynku nazw domeny.pl w ostatnim kwartale 2021 r.
07.02.22, 18:30
| internet » badania rynku
Nowy rekord. Sport Interia odwiedziło 5,3 mln użytkowników
Sport Interia zainteresował swoimi materiałami 5,3 mln realnych użytkowników w styczniu 2022 roku. Jest to najlepszy wynik w historii serwisu. Według badań Mediapanelu (styczeń 2021 – styczeń 2022) w ciągu ostatniego roku zasięgi Sport Interia wzrosły o 40 proc.
04.02.22, 08:00
| internet » badania rynku
Mr.& Mrs. E-commerce. Różnice pomiędzy kobietami i mężczyzna w preferencjach zakupowych
Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr.& Mrs. E-commerce" występują różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferencjach dotyczących zakupów w sieci.
29.01.22, 15:00
| internet » badania rynku
GfK: Mimo pandemii Polacy chętnie odwiedzają restauracje
Pandemia wciąż bardzo mocno wpływa na sytuację w branży gastronomicznej. Na koniec 2021 roku w Polsce działało ponad 63 tys. obiektów gastronomicznych, a wartość branży wyniosła 28,5 mld zł. Takie wnioski płyną z nowego „Raportu Gastronomicznego 2021” przygotowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
30.12.21, 08:30
| internet » badania rynku
Polacy coraz częściej robią sprytne zakupy
Według firmy badawczej GfK już 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce możemy określić jako tzw. smart shopperów. Z roku na rok ich liczba systematycznie wzrasta. 
28.09.21, 08:00
| internet » badania rynku
Miliard użytkowników platformy TikTok
Platforma TikTok ma już ponad 1 miliard użytkowników na całym świecie.
30.08.21, 07:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC: rosną wydatki na reklamę online w I kwartale 2021 r.
Rok 2021 rozpoczął się dla komunikacji cyfrowej bardzo wysokim indeksem – informuje IAB Polska. Wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszym kwartale o 17 proc. Przełożyło się to na wzrost wartości o prawie 200 mln zł, do poziomu 1,3 mld. 
28.07.21, 10:28
| prasa » badania rynku | internet » badania rynku
IMM: Onet najczęściej cytowany w czerwcu 2021 r.
Według raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w czerwcu 2021 r. media najczęściej, bo ponad 4 tys. razy powoływały się na materiały redakcji portalu Onet. Powyżej 3 tys. cytowań odnotowały kolejno tytuły TVN24 i Wp.pl. W liczbie od 2,7 tys. do 1,9 tys. natomiast znalazły się „Rzeczpospolita”, RMF FM i „Dziennik Gazeta Prawna”.
19.06.21, 22:50
| internet » badania rynku
250-300 tys. widzów ogląda program Strefa Euro 12:00 w Sport Interia
Flagowy projekt Sport Interia i serwisu Ipla na Euro 2020 po pierwszym tygodniu od startu cieszy się bardzo dużą popularnością. Każdy odcinek „Strefy Euro 12:00”, codziennego programu na żywo z udziałem ekspertów i gości ze świata sportu i show-biznesu, osiąga średnio 250 – 300 tys. wyświetleń.
18.06.21, 16:00
| telewizja / VOD » badania rynku | internet » badania rynku
Użytkownicy OTT wolą oglądać Euro 2020 na dużym ekranie
Jak wynika z danych Atende Software, aż 90 proc. użytkowników OTT obejrzało mecz na dużym ekranie podłączonym do sieci (smart TV lub urządzeniu set-to-box). Wzrost natężenia ruchu w telewizji internetowej w czasie meczu Polska – Słowacja w porównaniu do poprzednich mistrzostw piłki nożnej w 2016 r. był niemal dwukrotnie wyższy.
18.03.21, 10:11
| internet » badania rynku
E-mail wciąż popularny
Mimo popularności darmowych komunikatorów poczta e-mail pozostaje jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, szczególnie w firmach. Przeciętny polski przedsiębiorca lub pracownik musi poświęcić ok. 1 godz. dziennie na odbieranie i wysyłanie maili – wynika z badania home.pl.
16.12.20, 10:25
| telewizja / VOD » badania rynku | internet » badania rynku
VideoTrack: rekordowa irytacja reklamą w VOD, nowy serwis Disney+ budzi zainteresowanie
Irytacja reklamami w serwisach VOD po raz pierwszy w historii badania VideoTrack agencji Wavemaker, zrównała się z poziomem irytacji reklamą telewizyjną. Z kolei zbliżający się debiut Disney + budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych – w szczególności osób, które już płacą za wideo.
24.11.20, 08:00
| internet » badania rynku
NASK notuje rekordową ilość domen krajowych
Na koniec września 2020 r. w rejestrze domeny .pl znajdowało się 2 467 851 nazw aktywnych w DNS, czyli o 12 290 więcej niż na koniec II kwartału. Wskaźnik odnowień utrzymał tendencję wzrostową z poprzedniego kwartału i wyniósł 67,13 proc. Jest to najwyższy wynik od 2008 r.
11.05.20, 14:06
| internet » badania rynku
KUKBUK.PL z rekordowym wzrostem
Rok temu wydawnictwo KUKBUK uruchomiło nową wersję swojej platformy on-line. Od początku 2020 r. wydawnictwo odnotowuje w statystykach wzrosty. Kwiecień był rekordowym miesiącem z wynikami ponad 350 tys. unikalnych użytkowników i blisko 2 mln odsłon. To wzrost o 33 proc. w stosunku do marca.
11.05.20, 08:00
| internet » badania rynku
IAB Polska/PwC AdEx: Internet liderem reklamy w 2019 r.
W 2019 r. wydatki na reklamę online wyniosły prawie 5 mld zł. Oznacza to wzrost nakładów o prawie 500 mln zł względem roku wcześniejszego, co przełożyło się na dynamikę rok do roku na poziomie 10 proc. 
25.04.20, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » badania rynku
Serwis vod.tvp.pl pokonał prawie całą konkurencję
Serwis Telewizji Polskiej vod.tvp.pl w pierwszym tygodniu kwietnia br. pokonał prawie całą konkurencję, m.in.: Player.pl, Vod.pl, HBO GO oraz Iplę (według Gemius PBI). Lepszy wynik osiągnął jedynie Netflix.Serwis 
22.04.20, 15:00
| prasa » badania rynku | internet » badania rynku
Podczas pandemii sprzedaż Gazety Wyborczej spadła o 10 proc., wzrosła liczba cyfrowych prenumeratorów
Publikacje na Wyborcza.pl notują rekordy wyświetleń, a sprzedaż wydań papierowych, po niewielkim spadku wywołanym skurczeniem się liczby punktów sprzedaży oraz ogłoszeniem przez rząd ograniczeń w poruszaniu się, utrzymuje się na stabilnym poziomie.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Narodowe Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.10.22

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.