28.12.22, 21:46
| internet » badania rynku
Zakupy spożywcze w aplikacjach mobilnych sposobem Polaków na zaoszczędzenie przed świętami
Szukając oszczędności, Polacy sięgają po aplikacje z gazetkami reklamowymi popularnych siecihandlowych, korzystają z promocji, a nawet rezygnują z zakupów niektórych artykułów – przyznają analitycy Spicy Mobile oraz aplikacji Moja Gazetka. Jakich produktów spożywczych może zabraknąć w tym roku w świątecznym koszyku, a które z marek pojawią się w nim na pewno?
21.12.22, 14:00
| internet » badania rynku
Lepsze nastroje konsumenckie w grudniu według Radaru konsumenckiego
Z grudniowego pomiaru Radaru konsumenckiego ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy są obecnie bardziej optymistyczni niż jeszcze miesiąc temu, jednak mniej niż w październiku.
16.12.22, 09:09
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Pinterest platformą ze sporym potencjałem reklamowym. Raport Open Mobi
Agencja Open Mobi, przygotowała raport „Reklamy na Pintereście w ocenie jego użytkowników”, z którego wynika, że platforma ma spory potencjał reklamowy. 64 proc. odbiorców Pinteresta zwraca uwagę na reklamy. 
16.12.22, 07:00
| internet » badania rynku
Różnorodność i inkluzywność w mediach jest ważna dla połowy Polaków. Badanie Mindshare Polska
Mindshare Polska przeprowadziło badanie dotyczące różnorodności i inkluzywności. Badanie pokazuje, że nawiązywanie do tej tematyki w mediach i kulturze jest ważne dla 59 proc. Polaków. 
03.11.22, 06:00
| internet » badania rynku
Polacy coraz bardziej aktywni w programach lojalnościowych
62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Coraz więcej z nich deklaruje, że jest aktywna w programach, czyli znają swój status i starają się korzystać z oferty. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów. Najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest program Biedronki, który też jest najczęściej wskazywany jako ulubiony – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia.
01.11.22, 17:00
| internet » badania rynku
Polacy pomagają, czyli 10. milionowa wpłata na zrzutka.pl Poznaj największe oraz najszybciej i najchętniej opłacane zbiórki w historii.
Zrzutka.pl świętuje dziesięciomilionową wpłatę za swoim pośrednictwem, a łączna suma donacji przekroczyła na portalu już 811 mln zł. Zrzutki cieszą się zainteresowaniem Polaków, którzy wpłacają rekordowe sumy na szczytne cele. W niektórych przypadkach potrzeba niewiele aby w szybkim tempie pomóc potrzebującym. 
28.09.22, 09:21
| internet » badania rynku
ARC Rynek i Opinia: Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin
Polacy odzwyczaili się od chodzenia  kin. Pasjonaci filmów częściej wybierają platformy streamingowe, niż sale kinowe. Z platform Internetowych, za pomocą których można obejrzeć najnowsze filmy, korzysta 66 proc. badanych - wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdalenę Sobocińską, prof. UEW. 
17.05.22, 07:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IQS: Młodzi Polacy chętnie obserwują influencerów
87 proc. Młodych Polaków zna choćby ze słyszenia, a 81 proc. obserwuje w social mediach jakiegoś influencera – wynika z autorskiego badania Świat Młodych 6 , zrealizowanego przez agencję badawczą IQS.
22.03.22, 08:00
| internet » badania rynku
Serwisy informacyjne częściej odwiedzane od momentu rosyjskiej agresji na Ukrainę
Po trzech tygodniach od rozpoczęcia wojny zainteresowanie informacjami w internecie słabnie, choć nadal pozostaje znacznie wyższe niż przed inwazją – wynika z analizy Mediapanel.
04.03.22, 16:00
| internet » badania rynku
Raport NASK: ponad 2,52 mln nazw w domenie.pl
Od II kwartału 2020 r. nastąpił dalszy wzrost liczby domen.pl – wynika z najnowszego raportu Rejestru domeny.pl w NASK, dotyczącego rynku nazw domeny.pl w ostatnim kwartale 2021 r.
07.02.22, 18:30
| internet » badania rynku
Nowy rekord. Sport Interia odwiedziło 5,3 mln użytkowników
Sport Interia zainteresował swoimi materiałami 5,3 mln realnych użytkowników w styczniu 2022 roku. Jest to najlepszy wynik w historii serwisu. Według badań Mediapanelu (styczeń 2021 – styczeń 2022) w ciągu ostatniego roku zasięgi Sport Interia wzrosły o 40 proc.
04.02.22, 08:00
| internet » badania rynku
Mr.& Mrs. E-commerce. Różnice pomiędzy kobietami i mężczyzna w preferencjach zakupowych
Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr.& Mrs. E-commerce" występują różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferencjach dotyczących zakupów w sieci.
29.01.22, 15:00
| internet » badania rynku
GfK: Mimo pandemii Polacy chętnie odwiedzają restauracje
Pandemia wciąż bardzo mocno wpływa na sytuację w branży gastronomicznej. Na koniec 2021 roku w Polsce działało ponad 63 tys. obiektów gastronomicznych, a wartość branży wyniosła 28,5 mld zł. Takie wnioski płyną z nowego „Raportu Gastronomicznego 2021” przygotowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
30.12.21, 08:30
| internet » badania rynku
Polacy coraz częściej robią sprytne zakupy
Według firmy badawczej GfK już 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce możemy określić jako tzw. smart shopperów. Z roku na rok ich liczba systematycznie wzrasta. 
28.09.21, 08:00
| internet » badania rynku
Miliard użytkowników platformy TikTok
Platforma TikTok ma już ponad 1 miliard użytkowników na całym świecie.
30.08.21, 07:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC: rosną wydatki na reklamę online w I kwartale 2021 r.
Rok 2021 rozpoczął się dla komunikacji cyfrowej bardzo wysokim indeksem – informuje IAB Polska. Wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszym kwartale o 17 proc. Przełożyło się to na wzrost wartości o prawie 200 mln zł, do poziomu 1,3 mld. 
28.07.21, 10:28
| prasa » badania rynku | internet » badania rynku
IMM: Onet najczęściej cytowany w czerwcu 2021 r.
Według raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w czerwcu 2021 r. media najczęściej, bo ponad 4 tys. razy powoływały się na materiały redakcji portalu Onet. Powyżej 3 tys. cytowań odnotowały kolejno tytuły TVN24 i Wp.pl. W liczbie od 2,7 tys. do 1,9 tys. natomiast znalazły się „Rzeczpospolita”, RMF FM i „Dziennik Gazeta Prawna”.
19.06.21, 22:50
| internet » badania rynku
250-300 tys. widzów ogląda program Strefa Euro 12:00 w Sport Interia
Flagowy projekt Sport Interia i serwisu Ipla na Euro 2020 po pierwszym tygodniu od startu cieszy się bardzo dużą popularnością. Każdy odcinek „Strefy Euro 12:00”, codziennego programu na żywo z udziałem ekspertów i gości ze świata sportu i show-biznesu, osiąga średnio 250 – 300 tys. wyświetleń.
18.06.21, 16:00
| telewizja / VOD » badania rynku | internet » badania rynku
Użytkownicy OTT wolą oglądać Euro 2020 na dużym ekranie
Jak wynika z danych Atende Software, aż 90 proc. użytkowników OTT obejrzało mecz na dużym ekranie podłączonym do sieci (smart TV lub urządzeniu set-to-box). Wzrost natężenia ruchu w telewizji internetowej w czasie meczu Polska – Słowacja w porównaniu do poprzednich mistrzostw piłki nożnej w 2016 r. był niemal dwukrotnie wyższy.
18.03.21, 10:11
| internet » badania rynku
E-mail wciąż popularny
Mimo popularności darmowych komunikatorów poczta e-mail pozostaje jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, szczególnie w firmach. Przeciętny polski przedsiębiorca lub pracownik musi poświęcić ok. 1 godz. dziennie na odbieranie i wysyłanie maili – wynika z badania home.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.